Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-05-15

We're falling down

Arvatkaapa mitä, mulla on teille nyt ruhtinaalliset neljä kuvaa, joissa kaikissa vieläpä päällä samat vaatteet!
Eilen siis mentiin Kaisalle, okei, ennen sitä piti tietty vähän koripalloilla. Me kaikki (okei, en oo varma ketä kaikkia tällä tarkotan) odotetaan että koska se mun pallo räjähtää oikeesti. Mä en tiedä, toivottavasti ei koskaan :D Mut joo, kyllä mä oon menossa ostaan uuden, koska oon sen verran koukussa tohon peliin :D. Ja en oo muuten tajunnu et miten idiootilta näytän kun pelaan, mutta hoho. Ihan sama. Kiitokset muuten Ellulle kuvauksesta, sain näistä kuvista hyvät naurut :D

Mut joo. Ennenkun alettiin tekeen mitään ruokaa niin mentiin pihalle hetkeks, ja sen jälkeen tultiin siis tekeen ruokaa. Öö oonko tyhmä vai tyhmä kun kukaan ei ottanu sitä syömisestä kuvaa :D LoL. Olempas tyhmä. Pihalla oli jotenkin sateinen sää, onneks ei satanu, mut silti. 

Ruuan jälkeen säädin jotain, soitin esimerkiksi äitille, että laittaa viisut nauhalle mun koneelle. Oli siinä sit miettimistä et mitä voi poistaa kun tilaa ei tosiaan ollu koko viisuille. No, lähti esimerkiks täykkärit. Nyyh. Oon ihan pihalla niistä ny. Vähän vaille kymmenen meen vaihtaan yöpaidan ja kaikki leiriytyy sohvalle mukanaan mässyä ja ties mitä. Voi hoho olisin voinu ottaa ties mistä kuvaa mut siellä huoneessa oli niin pimeetä, että en ottanu :D Olihan se ihan kivaa fiilistellä niitä viisuja. Ne tuntu menevän ihan hirveen nopeesti. Yhtäkkiä oltiin jossain numerossa 20. Mulla meni nenä tukkooon ja loppuen lopuks mua ärsytti lähes kaikki. Joidenkin aikana lauloin mukana ja sillee. Toisissa ei taas ollu mitään hienoo. Ei hohho sitä homojen määrää :D. Ja mä niin sanoin et Ellu tulee tykkään Ruotista ja niinhän se tykkäski. Jossain puolessa välissä mentiin sit hakeen kuoharia, fresiittaa nimeltään. Se on ihan jees, mut parempaa oli se mitä äiti anto vappuna. En tiiä, mun mielestä join sitä aika hitaasti mut silti olin eka jolla lasi oli tyhjä ja otin vielä lisääkin kun muut ei halunnu.
Kun pisteidenlasku alko, mulla oli aika tylsä fiilis. Varmaan ne loppu nyt jo. Olin lievästi sanottuna järkyttynyt kun Ruotsi sai koko ajan pisteitä. Onneks Ukraina ja Azerbaijan sai pisteitä. Olin loppuenlopuks ihan ilonen, että mun yks lemppareista sitten voitti! Sen laulun sanat oli niin kivat ja noh, oon aina tykänny Azerbaijanin lauluista. Anteeks jos mun musiikkimaku on vammanen. Nytkin soi itunesista The show must go on. Anteeks jos tykkään tälläsestä musiikista.

*    *    *
Viisujen jälkeen mentiin kellariin lagaan. Toisaalta halusin nukkua ja toisaalta en. Iiris sitten näköjään ensimmäisenä meista nukahti, kun ei muistanu puoliakaan meidän keskusteluist enää illalla. Mäkin kyllä aina välillä havahduin kun Kaisa alko jotain selittää ja lopulta olin vaan et joo nukutaan vaan. Ja kellosta mulla ei ollu mitään tietoo, mut yli 2 sen oli pakko olla. Herättiin aamulla kaheksalta ja ei nukuttu uudestaan. Söin leipää ja sit aika pian lähettiin kotiin. 
*    *    *
Ei jaksa tehä mitään. Tekee mieli vaan lagata noin. Mun tukka on ihan järkyttävän likanen, että huhhu. Jouduin kulkeen kotiinkin suunnilleen huppu päässä kun en kestäny kattella tätä. Ja nyt pitäis tehä kouluhommia mutta VITSIT kun EI kiinnosta. Onneks keskiviikkona on ysienpäivä, se on ees jotain kivaa tässä viikossa. Mut sitä ennen kustaan uskonto ja matikka. Toisaalta on samaan aikaan niin ilonen et kolme kouluhommaa jo ohi, eikun on niitä enemmänkin. Eniten oon ehkä ilonen että sain sen äikän hoidettua. Meinaan se, jos joku tuntu ihan mahdottomalta! Tällähetkellä mulla on tositositosi väsyny fiilis. Ajattelin mennä suihkuun ja suihkun jälkeen mennä makaan lattialle ja laittaa musiikit täysille ja ajatella vaan maailman asioita. On meinaan nyt TAAS vaihteeksi semmonen pepsodentti että jeejee. Tätä pepsodenttia ei kyl ota pois mikään, mut kyllä vähän ärsyttää et nenässä on järkyttävä finni ja muutenkin kaikki se kauneushoitola on jo deletoitunu ja naama on palaamassa järkyytäväks. Jihaa. Kattellaan jos jaksais tänään viel jtn syvällistä. Morjes :)! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti