Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-05-28

No photos, just life

Kuvat on edelleen kamerassa ja minä alakerrassa läppärillä. Kello on ties mitä, eikä mulla oikeestaan oo hemmettiäkään mitään asiaan kellekkään. Mut mä halusin vaan tulla kertoon, että tänään oli ihan vitsin helmi päivä, vaikka iltapäivästä ja alkuillasta toi sää masensikin aika hemmetisti ja luultiin että on tulossa ihan kauheeta. Menin siis Iiriksen puistoon kuudelta ja sieltä sitten suunnattiin meidän huvimajaan. Siellä sitten menikin semmonen 5h vai enemmän, en tiedä, mutta hällä väliä ja mulla oli ainakin kivaa! Ei sillä, ettäkö Iiriksen puistossa olisi jotain vikaa, saatikka jalkkiksessa, koriksessa tai seurassa, mutta oli kivaa välillä vaan löhötä sisällä. Meitä siis oli siellä yhdessä kohtaa jopa 15, ja jos joku teistä tietää, minkä kokonen meidän maja on niin repikääpä sitten siitä. Voin kertoo, että oli ahdasta ja silloin kun meitä siellä 15 oli, jouduin seisomaan :D Tuttavuutta meidän majan kanssa teki tänään Iiris,Reko,Wilma,Heli,Julia,Veera,Toni,Kiia,Markus,Emil,Aarni,Oskari, Juho,Antti,Jimi + joku sen kaveri ja tietysti minä. Toivottavasti en unohtanu ketään, mut mun laskujen mukaan tossa pitäis olla kaikki :D Oli pikkasen hassun näköstä kun piha oli täynnä erilaisia kulkupelejä. Niitäkin oli meinaan aika hirveesti. Kiitos myös äidille ja isälle jotka päästi meidät sisätiloihin viettämään mukavaa perjantai-iltaaa!<3. Syötiin ainakin taas vaihteeks mun tekemät suklaapalat, Kiia ja Reko niitä kai pääosin söi, eikä mua se loppuen lopuks kiinnostanu että kuka, vaan se, että hyvä jos kelpas :) Tuli muuten myös naurettua aika paljon tuola vähän kaikenlaisille jutuille, jotka nyt kuitenkin saa jäädä majan sisälle, tai ainakin paikalla olleiden keskuuteen. Ja joo'o. Ei mulla muuta. :))

Vihdoinkin kaikki kouluhommat on ohitte. Tänään alettiin tekeen lukkareita ja sainkin luultavasti ensimmäisen vuoden tehtyä, jeejee! Ens viikko onkin sitten jotain lagauksen ja kuvien ottamisen väliltä, ainakin toivon niin :) Huomenna yritän olla reipas ja laittaa jotain kuvia tänne. Se niiden pienennyshomma on vaan aina niin rasittavaa ja sit kun jotkut kuvat haluais silleen säilyttää niinä 18megapixelin kuvina. Ja nyt tuola koulun pihassa on meneillään joku autoralli. Erittäin mukavaa. Ja minä dataan, vaikka pitäisi olla nukkumassa. Mutta ei se mitään! Elämästä pitää nauttia, ei kaiken tarvi olla aina niin justiinsa. Meidän naapurikin on vielä hereillä, mutta nojoo, se onkin hassu yökukkuilija. Se oikeesti valvoo aina ihan himo pitkään. :)

2 kommenttia: