Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-05-24

Lähdöstä hän vain haaveilee

Kunnon angstipäivä. Sillon kun ollaan koulussa, aurinko paistaa ja on lämmin. Sitten kun päästään kotiin niin alkaa sataan ja tuuleen ihan hirveesti. Kiitti hirveesti. Mun piti mennä ulkoileen, mutta ei sitten. Ei oo varmaankaan mun vika jos läski luontoäiti haluaa pitää mut pullukkana.  Kerrankin kun ei oo läksyjä eikä niiden takia tarvi käpyillä sisällä niin sitten ei voi mennä pihalle. Tai voi, mutta tyhmät ei mee. Voisin ottaa Iirikselta neuvon ja käyttää tän päivän simssin parissa. Tosin mun sims on ihan homo, hidas vanha ja kaikkee. Voisin syventyä johonkin kirjaan, mut mulla ei oo mitään hyvää edes kesken. On tää ny ärsyttävää.

Mä aloin leipoo äsken. Häiritsevää kun oon ihan sekasin. En muista yhtä reseptiä, tai oon sekottanu kaikki oikeestaan totaallisesti. Voi huhhu. Leivoin sit äsken jotain spesiaalihannasämpylöitä, joista toivottavasti tulee jotain. En päätyny tälläkertaa, vaikka mieli olis tehny, perus vehnäpullaan, vaan yritin tunkee joukkoon leseitä ja 3-viljan jauhoja. Ja ne jauhot muuten on menny jo puol vuotta sitten vanhaks. Mutta noo, mitä pienistä. Oon muuten edelleen totaallisen koukussa oliiviöljyyn ja ajattelin lähtee tänään kauppaan ostaan fetajuustoo. Nyt meinaan tuli pianoinen himoliini. Tää mun syömisen rajoitus ei ihan onnistunu. Eilen lähti vielä omenaa ja koulussa tänää kauhee annos keittoa ja 4 leipää. Nii'in.
Me arveltiin joskus viimekesänä, et se titanicin 3D -versio tulis teattereihin 15.4.2012, eli mun synttäreinä ja siis silloin kun se uppos. Suunniteltiin, et oltais menty sit sillon se kattomaan mut nyt näyttääkin, et se on tulossa jo 6.4. Onneksi aikaisemmin, eikä myöhemmin että voidaan edelleen toteuttaa tää meidän idea. Vaikka siihen onkin vuosi, se menee oikeesti nopeesti. Ja silloin pitää varautua isolla nenäliinapaketilla tai muuten joudun pistään jonkun pipon naamalla. Mun naama meinaan muuttuu ihan punaiseksi ja moniväriseksi ja märäksi sen leffan aikana :D Ja sille en voi mitään. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti