Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-05-05

She's the one

Mä luulin olleeni kerran jo niin nero, että olisin tajunnu miten tänne saa kuvia loputtomasti. Mutta en sitten ollutkaan. Ja nyt ei ole hyvä mieli. ÄÄ, luulin oikeesti olleeni järkevä ja keksineen vihdoin ratkaisun! No, kyl mä oikeestaan keksin yhden toisen viisaan. Mitä ihmettä taas selitän :D... Joo, en jaksa ees miettiä. Nyt luvassa jotain turhaa tänään tapahtunutta.

Pikkasen olin ylpee tänään kun sain otettua itestäni näinkin siedettävän kuvan. Toi järkkärin hankkiminen ei näköjään todellakaan ollu järkevää, jos ajattelin saavani sillä musta hyviä kuvia. Haha. Ehei. Kyllä mä muista saan ihan jees, mutta en itestäni :'(


Jos joku onneton siis ei tienny tätä, niin nyt sitten viimeistään tietää. Koristin siis tässä joku kuukausi?! sitten korvaani vielä yhdellä rustolla. Ja äitihän ei ilahtanut yhtään. Mut sen sietäis olla ilonen kun en halua naamaan läväreitä tai muutenkaan mtn muuta, esim tatuointeja. Elikkä nyt korvissani on yhteensä 8 reikää, ja voin kertoo, et niihin a) korviksien löytäminen b) niiden kaikkien putsaaminen on ihan järkyttävän työlästä :D Noi korvikset siis tosiaan värjää mun korvat vihreiks ja se ei oo kovin kivaa. Meinaan sitä väriä ei sitten otetakkaan ihan helposti pois. En muuten tiedä, että mitä toi ihme lika mun korvassa on. Tai siis ilmeisesti revin tänään ussan tunnilla sieltä jonku ruven, koska kotona huomaan et se on täynnä kuivunutta verta. Osaan (Y).


*    *    *
Niin, koulussa, hmm... Ei siellä oikeestaan mitään erikoista ollu. Tosin, äikän semmonen testi kaheksalta ja sit 4. tunnilla kuupperi ja sen jälkeen uskonnossa 35min yliaikaa kun katottiin leffaa. Kuupperi meni ihan jees, odotin paljonpaljon huonompaa, joten siedän olla ihan tyytyväinen! :D Juoksin sitä sit Ellun ja Epun kanssa, se  oikeesti innosti mua, et kiitokset Ellulle♥. Uskonnossa katottiin siis se muissakin blogeissa mainittu Pahuus. Se oli ihan hyvä, tosin vähän semmonen et oli vähän pihalla välillä kun oon niin hidas (ja tekstasin koko ajan Iiriksen kanssa :D) Kunnon hikarioppilaat minä ja Sanna molemmat vaan tekstataan koko leffa. Oli hienoo. Ja sit aika monella meidän luokkalaisella meni hermo (No ei, se vaan näytti siltä :D) siihen leffaan kun varmaan 8 lähti sieltä ennen kun se loppu.
*    *    *
Ilta menikin sitten aika nopeesti Katrin ja Meerin kanssa. Ne oli meillä "hoidossa" kun Markus ja Terhi (toiselta nimeltään vanhemmat :D) oli Norssissa kuulemassa mille luokalle Meeri ens vuonna joutuu. Ja tuloshan oli sellainen, että 7A ja . Niitä kahta en sitten tiedäkkään ;O. Oltiin siis pihalla koko ilta, ihan hyvää teki mullekkin. Ja kuvasin Katrin kanssa kukkasia. Ja Meeri kuvasi meitä :) Joo, tiedän. Edustus ja herutus mulla. Sori, se vaan tulee luonnostaan :D



Illalla menin sit kaheksan jälkeen Iirikselle ja tulin sieltä sitten joskus vähän jälkeen 10. Onneks huomenna on perjantai ja mulla on kauneushoitola (joululahjaksi meinaan sain) ja mennään vasta 10. Kiitos opettajien jutut ja tutustuvat kuudesluokkalaiset ♥. Kiitos kun annatte mulle lisää nukkumisaikaa. Mut joo, nyt vois tosiaan mennä nukkumaan :D Kello on jo ties mitä, eikä mulla ollu mtn muuta järkevää asiaa. Heissulivei kaikki lukijani :))!

2 kommenttia:

  1. pakko kommentoida et toi sun kuva on iha super ihana!!<3 ei mul muuta :DD

    VastaaPoista
  2. : DDDD kiitoksia :) Vois harkita facebuuukkiin pistämistä

    VastaaPoista