Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-05-14

Se todellakin kestää

Kirjoitin tänne vähän aikaa sitten kännykkäepisodini. Ja kyllä, silloin potutti pahasti. Olin jo ajatellut haudata sen kännykkätaivaaseen, eli heittää roskiin. No, tänään sitten alan leikkiä sillä rikkimenneellä kännykällä, painelen kaikkia nappuloita ja resetoin. Sitten ajattelen läpällä pistää se laturiin. Löydän laturin ja laitan seinään. Yhtäkkiä siihen näyttöön pamahtaa kuva, että "latautuu" Siinä kohtaa silmät melkein putosi päästä :D Mitä hemmettiä! SE TOIMII!?! Ja nyt mulla on kolme kännykkää. Pitäisi siis olla ainakin varaa valita. Haha. Ja tälle nauran. Että mä kyllä osaan.
Se mun kännykkä on tippuni ties ja mistä ja ties kuinka monet kerrat ja nyt se on vielä käynyt suihkussakin ja selvinnyt siitä! Mä todellakin rakastan sitä! Ainoo miinus tosiaan on joo, et niitä viestejä sinne ei mahu. Mut sen voin luvata, et se pääsee takas käyttöön, jos tää nykyinen mut joskus pettää.
Oon kulkenu koko viikon pepsodentillä ja tänään se vaan jatkuu :D En olis meinaan ikinä uskonu siitä toosasta enää! Ja joo, tää oli pakko ilmottaa kun nauran tolle ääneen :D
Ja joo, takaisin siivouksen pariin....!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti