Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-05-04

I can't stop dreaming

Tällä hetkellä masentaa oikeasti äää kaikki! (Ja pliis äiti edelleen, mulla EI ole masennusta, vaan mua MASENTAA!) Kaikki kouluhommat on ihan vaiheessa. Jos eilisen kulutin ussan työtä tehdessä, tänään saan sitten kuluttaa koko päivän äikän päättötyön parissa. Ja sekin on ihan kivat, et en oo lukenu ees sitä kirjaa loppuu, että voisin alkaa tehdä siitä jotain tehtäviä. Ja kun niistä ei todellakaan oo helppo tehdä tehtäviä. Ei oo kovin kiva et kouluun mennessä huomaa et ei juma tänään on keskiviikko ja ekalla tunnilla liikuntaa. En vaan voi sietää koko oppiainetta. Se on rasittavaa tehdä jotain juttua 75min ihan happyhappy jos ei kiinnosta. Tänään me pelattiin jalkapalloa. Se oli ihan kivaa loppuenlopuks, mut äärettömän tylsää ja 1000 kertaa mielummin olisin ollu kotona nukkumassa. Liikkatunnin lopuks huomaan, että mulla ei oo vaihtosukkia, joten joudun oleen ilman kenkiä ja sukkia. Sit huomaan ottaneeni väärän paidan mukaan, eli olin suoraansanottuna JÄÄSSÄ! Ruokavälkällä onneks pystyin laittaa jo sukat jalkaan kun ne oli jo vähän kuivemmat. Osataan unohtaa vaihtosukat kotiin.com. Hehhe. Ei muuten ollu kivaa. Muutenkin oon ollu kananlihalla koko päivän. Musta tuntuu et toi liikka aamutuimaan pilaa mun päivän ihan kokonaan. Ja ei riitä sekään, että oon koulussa 8 - 2, vaan mun pitää vielä mennä leikkiin roboteilla. Jees! Mä olen ruotisissa ihan niin pihalla. Ärsyttävää, että opettajaks voi päästä vaikka ei halua opettaa mitään. Joka tunti me vaan pelataan jotain peliä missä ei tarvi tehä mitään. Ja kappaleet me opiskellaan siten, että kuunnellaan ja suomennetaan, sitten mennään seuraavaan. Istun 75 minuuttia ihan turhan takia. Sen ajan voisin ihan hyvin nukkua. Nyt mä istun ATK:ssa ja en tajua yhtään mistään yhtään mitään. Mä teen kaikki niinku tuolla taululla lukee, mut mikään ei toimi. Eikä kukaan kerro että miten mikäkin pitäis laittaa, kun opettajamme näköjään luulee et kaikki osaa kun takarivi osaa + Riki. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Pääni halkeaa. Nytkin mä vaan istun ja surffaan weheartitssa ja lähinnä kuolaan noita kuvia mitä siellä on. Ihan sama joku ATK. Kun nyt pääsisin ees läpitte, oonhan mä jotain hienoo täällä yrittäny tehä. Mä näytän tekevän kaikki liian vaikeesti.´Tuolla taululla on suunnilleen tuhat riviä tekstiä, joka on mulle lähes kun raamattua, eli hepreaa :D
Tumblr_lk61wi9yez1qa0mgso1_500_large
Välillä musta tuntuu, et olis vaan parempi jäädä luokalleen, tai olis ollu vaan järkevämpää hakee jonnekkin amikseen. Koko ajan musta vaan tuntuu enemmän ja enemmän siltä, että mä en kestä lukioo ees vuotta. Mä haluan ranetöihin, niinkun mä jo kirjotin mun ussan päättötyöhönkin. Mä tahdon päästä tekee jotain, en istuu tunnille. Ihan köyhää tajuta se nytten, kun hakuaika meni kaks kuukautta sitten umpeen.
Mä haluan oikeesti muuttaa Etelämantereelle. Vaikka se ei olis ees hehkeetä, se olis varmaan kokemus sinänsä. Mä voisin saada pingviinejä kavereiks esimerkiks.
5679214341_ac06871b47_z_large
Ompas tää nyt syvällistä. Täällä luokassa on jäätävää kun kukaan ei puhu mitään ja kaikki MELKEIN hikaroi. Sen ainakin tiedän, että Ellu on äfbees ja Samuli myös, takarivin pojat tekee mahdollisesti jotain muuta ja Atte pelaa. Ja nyt lehtori Favorin jatkaa opettamista.
Tumblr_ljawgc8j1e1qevp9ro1_400_large
Toi kuva kertoo vähän siitä, millaisen kuvistyön olisin halunnu tehä nelosjaksossa. Se olis ollu jotenkin niin mua, mutta ei sitten kun on niin vaikeeta kaikki. Mut en mä ny enää mieti vanhoja, sainhan mä siitä silti 9 vaikka jotain omituista töherrystä sähläsinkin! :)
Tumblr_lknuwt83dg1qc0khfo1_500_large
Tumblr_lk6q4wpz7r1qezwmho1_500_large
Hei toi olis helmi!! Mieti kesäyönä nukkua järvellä, sit vois ankkuroida ton patjan jonnekki! ;O aah, oon nyt ihan unelmissani :D Hihi.

2 kommenttia:

  1. Jes nyt keksit mulle taas yhen kesäsuunnitelman! Iha sairaa helmi! :D

    Ja saitko muka siitä kuviksen kurssista 9? Mäki tein vaan yhe työn ja tuli 10..?

    VastaaPoista
  2. : DD älä, ja sain, aika hyvin siitä mun käpytyöstä. Sä teit ihan himona töitä siihen sun! :))) et ihan ansaittu 10! :)

    VastaaPoista