Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-05-22

Mä en oo syöny mun lääkkeitä

Kello on jotain 23:45 Niin, se on paljon. Mä olin äsken saunassa. Eihän siellä enää mitään löylyjä ollu, mutta kyllä 70 astetta on ihan riittävä suihkulämpötila. Ja hyi, kyllä musta sitä likaa irtoskin ihan kiitettävästi. Kovemmassa lämpötilassa olisi luultavasti irronnut enemmänkin. Ja hyi! Mua alko ällöttää se viemäri, jossa oli hiuksia ihan järkyttävästi. Mä aloin sit sorkkiin sitä viilalla ja hyi. Se meinaan haisi ihan pikkasen. Sitten se lattiakin oli ihan musta, siitä lähti sellanen kalvo ja se ei näyttäny hirveen hienolta. Mutta likasetkin työt pitää tehdä. ps. Saunaa en oo kyllä siivoomassa :o
Voin kertoo jo näin etukäteen, että mua kyllä potuttaa kun en kameraa loppuillaks jaksanu raahata. Se olis meinaan voinu olla järkeväkin päätös. No, aina ei voi onnistua lollero. Kyllä se vielä joskus mukaan pääseen. Aamupäivä meni löhötessä ja iltapäivällä menin puistoon. Sit mulle tuli vähän ennen kuutta järkyttävä himo jotain hyvää ja menin kotiin tekeen vähänkun sellasia mokkapaloja. Rekon ja Maken pyynnöstä pistin niihin myös suklaapalasia koska ne kuulemma sulaa uunissa hienoks ja maistuu hyvälle. Päädyin sit johonkin amerikkaisiin suklaapaloihin ja voin kertoo, että aluks ne näytti tosi epäilyttäviltä. Ne näytti sellasilta pahoilta kolaruuduilta jos joku tietää mitä ne on. Ja jos ei tiedä, niin toinen lähellä oleva sana on kakka :D Onneks kananmunat, jauhot ja maito sai sen näyttään taikinalta ja maailma hymyili. Leivottuani menin sit takasin puistoon lukeen kirjaan kun tiesin, ettei siellä vielä olisi ollut muita kuin minä. Sinne tuli sitten Reko ja Iiris, vähän myöhemmin Make ja sitten Osku, Aarni, Juho ja Veera. Löysin iiriksen kännystä miinaharavan, se oli tosin tyhmä, koska hävisin ja siirryin taka block'diin (kirjotetaankohan sitä ees noin... O_o). Ja ainiin, kyllä ne mun kakkuset näytti katoavan aika nopeesti. Ja koska ne penkit on ihan saaaaaaaaaaa... kovia istua niin haettiin sitten sellaselta tangolta puhdas valkoinen matto ja levitettiin se sinne maahan. Ja joo, ei me voida tietää et kenen se on, tai et kuka sen sinne on jättäny et oli kyllä ihan luvallista lainata. Eihän me ees aijottu sille mitään pahaa :( Myöhemmin illalla Iiris haki peiton ja sitten tuli lämmin, vaikken sen alla ollukkaan kauaa kun... Arvatkaa muuten mitä. Pelasimme korista. Yllätyittekö? Niin, siis kun pelasin.  Ja JES! Voitin Rekon :D Nyt voin iloissani kertoo, et oon voittanu ton pelin kaks kertaa. Kerran Juhoa ja Oskua vastaan ja nyt sitte myös Rekoa. Mun peli meinaa aina kusta siihen, kun en saa kakkosta :( Ihan tyhmä peli, no ei vaan :D Lopuks sitten vaan istuttiin kaikki sillä matolla ja kuunneltiin musiikkia. Yhentoista jälkeen lähin sitten kotiin. On se oikeesti niin ihanaa kun on vielä valosaa siihenkin aikaan iltayöstä. Ja ei oo ees niin kylmä kun vois olla. Se kertoo kesästä meinaan. 
Mun piti tosiaan kirjottaa tää eilen illalla, mutta netti otti loparit joten noh, tää sai jäädä aamuun.  OMG radiosta soi Tämän kylän poikiii :) Ja siis tuossa eilistä. Tänään olen päättänyt tehdä matematiikan projektia, jos osaisin tosta tehä ees jonkun taulukon niin hyvä olis. Ja kai mun pitää mennä jotain puutarhaakin hoitamaan kun sellaisen tehtvän oon saanu. (Melkein jaksan kun oon niin patalaiska kun olla ja voi...) Sitten illalla jotain muuta en tiiä että mitä. Ulkona on taas tollanen hassu sää. Niinku olevinaan lämmintä ja aurinkoo mut silti tuulee. Plöööh. Ihan sama. Moikkeliskoikkelis. Ainiin! Mulla oli teille hieno video mutta sitä ei pysty leikkaan niin voi homo, ette nyt saakkaan sitä sorge :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti