Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-05-16

6 - 1, OHO!!

En ajatellut alkaa selostamaaan eilisestä pelistä yhtään mitään!, mutta ehkä sittenkin. Musta tuntuu aina, että kun mä oon kattomassa jotain niin kaikki menee päin p*rsettä. (En tiedä miksi sensuroin :D) Niin kävi eilenkin, kun ekaa erää katon niin ruotsihan se maalin tekee. Sammutan telkan koska ärsytti. Kaksi sekuntia sammuttamisen jälkeen Iiris lähettää, että MAAAAALI!! Ja noita tollasia tuli vielä 5 lisää :DD Mä en siis kattonu tokaa erää ollenkaan, ja kolmannesta vaan ehkä vikat viis min. Ja ehkä hyvä niin, koska nyt moni ihminen on iloinen. Iiris oli mun selostaja♥ ja en toki lähettäny sille yli 60 viestiä tunnissa :D Hups. Se siitä mun päivärajotuksesta. Joskus sitte voi lähettää vähän vähemmän eiks jeee!? Ja kyllä mä kuulin ne maalit siitäkin, kun alakerrassa alkaa kauhee huuto ja taputukset. Sitten kerran kuulu OIJOIJOIJ!! Ja pelkäsin jo, et ruotsi teki mut onneks se oli ollu vaan läheltä piti -tilanne. Ja olihan se vähän hassua kun eka ollaan 0-1 häviöllä ja yhtäkkiä 6-1 voitolla. Anteeks mitä?! :D Siis tosiaan, makasin pelin ajan sängyssäni toisessa kädessä uskonnonkirja ja toisessa kännykkä. Yksi viesti/minuutti. Juuri niin.
Ja siis mäkin tykkään näistä jääkiekkopeleistä ja voitoista. Kun meen pelin loppussa alakertaan niin mulle huudetaan ihan ilosena että "HYVÄ KUN SAMMUTIT TELKAN NIIN ALETTIIN SAAMAAN MAALEJA!" Ja sitten mut käsketään vielä hakeen kuoharia alakerrasta :D Mikäs siinä. En tiedä, oliko se sitä vappukuoharia, mutta parempaa se oli kun fresiitta. (Okei, mulle siis kyllä käy aina se fresiittakin...!^^:D)
Vähän aamulla väsytti, mutta ei se mitään! Ja hieman häiritsi myös se, että äiti ja isä jää molemmat nukkuun ja mä raahaudun alakertaan ja sieltä kouluun ihanalle ATK-tunnille. No, eipä se loppuenlopuks haittaa. Jos tätä koulua on kestetty kohta yheksän vuotta, niin kyllä mä nyt kestän tätä vielä 2viikkoo ihan helposti! :)

*    *    *
Ja siis ulkona on nyt mukava sadepäivä, mutta sekään ei haittaa. Kummasti toi jääkiekko piristi, vaikkei se muuten kiinnosta juurikaan :D Haha, onneks se ruotsi sai oikeesti lättyyyn. Ne näytti meinaan pikkasen happamilta. Ja hahha, täähän oli vähän niinku kosto siitä Eric Saadesta, olisitte pistäny surkeemman euroviisuihin niin tässä olis voinu olla mahiksia (No okei, teillä EI OLISI voinut olla mahiksia ;P)Tänään on lääkäri, mutta siitä lisää after school tai illalla, jos on jotain hienoo kerrottavaa. Ja älkää pelätkö, ei mulla toivottavasti mitään tautia ole, tää on enemminkin sellanen asia, joka ärsyttää äitiä ja isää :D Kuulostaa joo vähän oudolta nää mun selitykset. Joo ihan sama! :D Ja kärsikäämme nyt yhdessä vielä täällä ATK:ssa nämä ihanat 25minuuttia, jonka jälken pääsen opon juttusille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti