Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-05-22

Sä heräät huomaamaan että susta välitetään


Sain päivällä otettua ihan törkyhianon kuvan, kyllä itserakkautta ilmassa, mehiläisestä, joka innoissaan hyöri kirsikankukissa. No heei!, ette te voi sanoo tota huonoks. Kai tekin nyt näätte, että tossa on käytetty taiteellista silmää. Ja ette tiedäkään kauanko mä tota mehiläistä metsästin. Tai siis odotin, että se pysähtyis.

MULLA ON KUVIA! (kuten varmaan huomasitte) Teidän pitää sit olla nyt ilosia eiksje! Ja tää kertoo sitten kokonaan mun illasta, aamustahan te jo tiedättekin kaiken. Mentiin siis Iiriksen kanssa puistoon ja pian sinne sitten (just kesken parhaan juoruhetken) tuli Make ja Teemu. Ne lähti kyl aika pian hakeen ES:sää sekä jäätelöä ja sen jälkeen ne pakotti Iiriksen hakeen sakset, jotta ne sai toteuttaa jonkun tosi järkevän kyhäelmän. Siinä kyhätessä saksetkin meni sitten rikki ja Iiris suuttui (noei :() Sen jälkeen saapui Kiia ja Salla. Oli ihanaa istua vaan siinä, aurinko paistoi ja oli lämmin. Okei olin varustautunu villasukkiksilla, mutta mä kyl tiedän ton homman, mitä illempaa on, sitä kylmempää tulee.

Istulkeltiin siinä sitten. Hetken päästä tuli Reko ja Antti. Koristakin pelattiin, mä en tosin enää niin paljoo jaksanu. Oli kivempaa vaan löhötä siellä viltillä. Joo'o, toi istuttaminen kävi jo tän päivän liikunnasta.


Juho ja Oskarikin ilmestyi jossain kohtaa, kellonaikaa en kyllä muista, eikä se ookkaan niin tärkeetä. Hei, mitä mä voin kertoo tosta illasta. Ei siinä tapahtunu mitään erikoista. Paitsi että se oli erikoista, että mulla oli kamera ;O, ja otin tänään kuimat 256 kuvaa. Ilta onkin muuten menny sitten niitä käännellessä. Ja on muuten ihan himo helmi hengata puistossa. Oon ollu Kiian kanssa kolme vuotta samalla luokalla ja vasta nyt, tänä viikonloppuna, ollaan nähty vapaa-ajalla. Anteeksi mitä vitsiä!?


Kiia ja Salla meni jossain kohtaa kauppaan ja Juho pyysi niitä tuomaan lasipullossa olevaa kokista. Ja oon muuten samaa mieltä, että tossa pullossa on jotain hienoo. Se saa ton jotenkin ylelliseks ja hyvän makuiseksi. En tiiä, mistä se johtuu mut niin se vaan on. Mä juon paljon mielummin kans tosta kun muovipullosta. Jotenkin tuntuu et se pysyy kylmempänä ja sellasena ööö terävänä (:D) pidempään.


No hei jos mun vieressä syödään sipsiä niin luuletteko ettei mulle tuu himo?? Jos väitätte että ei, niin väärin luulitte. Ostettiin Juhon kaa sit vähän sipsiä. Tai siis, pistettiin Make ja Antti asialle, kun ollaan niin laiskoja liikkuun mihinkään. Tai no, ei meillä ollu ees moottoriajoneuvoa puistossa. Ja mun kortti oli kotona (siis ooämgee...:D) ja Juho ei oo kertaakaan varmaan ees skopan päällä istunu että oli järkevää laittaa joku muu asialle. Eihän sekään oo sopivaa, et Kiian skopan varastais ;O


Tollasella räjähtäneellä naamalla mentiin. Ainiin muuten, en voinu ees pelittää tänään kun multa oli akku ihan loppumassa. Siitä muutenkin tulikin mieleen, et voisin ladata puhelimen... Toi puisto on meidän jäälkeen aina kauheessa kunnossa, et päätettiin tänään vähä siivota sitä vielä Iiriksen kanssa. Se roskis täyttyy huimaa vauhtia. Koskahan sinne vaihdetaan uuusi O_o.


Kuten näkyy, otin myös paljon koriskuvia. Tässä nyt niistä yksi. Oli noita hienompiakin hyppyjä yms, mut en haluu raiskata niitä ja pienentää. Ne on kuitenkin hyviä muistoja :) Ja joo, eiköhän tää ollu tässä. Nauttikaa nyt näistä kaheksasta kuvasta! Kun niitä ei pitkään aikaan oo ollukkaan. Asiaa olis voinu olla enemmänki, mut koska huomenna on valitettavasti vielä koulua en voi jatkaa pidempää :D En tiiä et saako tästä mitään selvää. Tai oikeastaan teidän pitää vaan ymmärtää, et pelasin korista ja söin sipsiä tänään.
Ps. Kiitoskaunis d-luokan oppilaille, jotka mahdollistaa mun huomisen pitkään nukkumisen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti