Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-05-16

Footstep in the sand

Se tunne, kun sulle kerrotaan että jalat taipuu liikaa. Se klinikka oli siis finlaysonilla ihan plevnan vieressä. Siis että mun nivelet on liian löysät. Siis todellakin, tuollainen tuomio tuli ja sain ihan hulluna kaikkee harjoteltavaa. Ja ne on oikeesti vaikeita. En mä osaa niitä :( En osaa seistä päkiöillä vaan seison varpailla. Ei mun jalka käänny sillain kun niissä harjoituksissa pitäis. No, kyl mä hoidan tän homman. Ja se käski heittää suunnilleen kaikki mun kengät roskiin. Että hups. Mulle ei oikeesti jäis jäljelle kun varmaan yhet kengät. Eli toisinsanoen koko kesä menee paljain jaloin ja sekään ei käyny koska mun jalat on niin vammaset. Ja ongelmat oli siis nilkoissa ja jossain kalvossa. Ei siis niin paha kun olis voinu muttei niin hyvä kun olis voinu :D Jouduin käveleen ja tekeen kaikki harjotuksia. Mut parasta oli se, kun sain maata siinä jutussa ja se liikutti mun jalkoja. Olisin voinu nukahtaa siihen vaikka heti :D Rakastan tollasta kun joku toinen käpyilee mun jalkoja. Nytkin mun pitäis olla harjottelemassa mutta en näytä olevan. Kyllä mä vielä ehdin. Huomenna, eikun ei. Ette saa huomennakaan kuvia koska on niin kiire päivä. Keskiviikkona ehkä, kun oon kerranki pukeutunu hienosti. Tukasta en tosin oo niinkään varma. 
Tumblr_lkt4q2peua1qa8s1vo1_500_large
*    *    *
Sain tänään uuden koripallon, koska siihen päärynään ei ollu enää luottamista. Voisin siitäkin ottaa läpällä kuvan. Se on siis wilsonin sinimusta ja hintaa oli huimat 10€ Eli ei paljon. Ja hyvin se näytti pomppivan kun sitä Maken ja Rekon kanssa testasin. Olin sit illalla vielä Iiriksellä kymmeneen. Mietittiin miten päästä eroon x:stä . Tyttöhömppää, niinkuin aina ja rakkausmusiikkia, tai siis no. Kaikissa lauluissa vaan on sellaset rakkaussanat ihan oikeesti. Tosi harvoissa on jotain muuta. Trust me. Iiriksellä siis hömpön lisäksi naureskelin foorumille ja silleee :)) Ja nyt heippatihei. Minä menen tekemään jalkalihaksia eiku mitähäh ja lukemaan kokeisiin eiku häh eihän tähän aikaan lueta ;O

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti