Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-05-07

Baby you're firework

Vihaan viikonloppuja. Ne tietää vaan tekemistä kouluun ja kouluun ja kouluun. Haluisin olla pihalla ja ties missä, mutta en voi, kun joku neropatti on päättänyt, että ysiluokan kevät on ihan perseestä. Tai oikeastaan voin, koulu ei kiinnosta nyt. Kyllä kaikesta jotenkin selvitään. Se, että millä tasolla on eri juttu. En kestä. Ihan sama. Mä oon tänäaamuna saanu itseasiassa paljonkin aikaan. Mä oon kirjottanu omia ajatuksia teoksista äikkään ja muutin koko ulkoasun nimeä myöten, kuten varmaan huomaatte. Ja mä tykkään tästä taas entistä enemmän. Toivottavasti tekin. Ehkä tää lisää taas mun innostusta?! Nyt mä ajattelin lähtee ulkoileen, ettei musta tuu totaallista sisäurpoa. Ajattelin nyt kuitenki, ettei se illan postaus taas räjähdä et tuun esitteleen nyt ne ostokset mitkä eilen stadiumista shoppailin.
*    *    *

Päällä koulussa eilen oli siis tuollaista. Tykkään näköjään nykyään tollasista rennoista ja huolettomista vaatteista, mitkä ei purista, tai ainakaan niiden ei pitäisi puristaa. Itsekkin tykkään myös lisäksi noista sinisistä legginseistä aika hirmupaljon. Ja nehän on suoraan, mistäs muualtakaan, kuin hulluilta päiviltä. Samoin kuin kaikki muukin asusta, paitsi villatakki, joka on äidin. Myös alusvaatteet olivat hulluilta :D Mietitte varmaan, että mistä mä vaatteeni ostan, no, ei sekään oo enää varmaan mikään epäselvyys. Mut nyt niihin ostoksiiin siiis!


Kengät! Hintaan 10€. Rakastan. Mun oli ihan pakko saada nää, kun äiti oli heittäny mun viimevuoden punaset tennarit roskiin. Nää on vähän niinku korvaavat. Ja ehei, en oleta että ne pysyy siistinä. Sillä ei ole mitään merkitystä. Toivon vaan, että ne on kivat jalassa ja kestää ees tän kesän :))!


Villatakki, hintaa oli kans 10€, luulen ainakin :D Tämä oli vähän sillä rajalla -ostos, mutta kun tajusin, etten tälläisiä oikeasti entuudestaan omista, niin noh, en mä enää SIINÄ kohtaa jääny miettiiin et otanko vai en. Ja ihana tämäkin, Nytkin parhaillaan päälläni. Just täydellinen. Ja koko oli muistaakseni 36, koska muita ei ollu. Pelotti vähän et onko hyvä, ja olihan se sitte :)


Loppuun viel kaks paitaa, toinen turkoosi ja toinen musta. Mustasta ei oo nyt kuvaa, mutta samanlainen kun tuokin, eli mukava ihana ja jotain. Koosta ei mitään muistikuvaa, mutta ei haittaa. Ihana päällä jarakastan kun noi käsiaukot on noin suuret. Eipä pitäis pahasti ainakaan hikiläntit näkyä. Ja joo. Nyt riitti tämä turhuus. Minä lähden pihalle rasvatukalla, rasvanaamassa ja kuivilla jaloilla! :) Have a good day!: )

4 kommenttia: