Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-05-19

Pohjaton mielimahapaha

Pistää ihan oikeesti ärsyttämään toi numerotouhu. Älkää laittako mitään salaista tietoo wilmaan, jos niitä ei siis tosiaan sais tietää. Mua ärsyttää, että numerot pitää antaa, ja ne näkee. Mutta sitten niitä pystyy muuttaan ja kaikki opettajat uhkailee sillä. Lol. Tänään oli kunnon angstipäivä, ja niitähän nyt onkin nykyään aika useasti. Aamulla satoi vettä ja mä en todellakaan jaksanu nousta. Väkisin kuitenkin se oli pakko kun meillä on toi oppivelvollisuus. Ja kannattihan se sitten mennä äikäntunnille, kokonaiset 75 minuuttia leikin Kiian kanssa viivottimilla ja kumeilla...! Ja meitä kyllä hieman katottiin O_o. Ja siis älkää nyt todellakaan luulko että me oltais tollasta tehty herra Mustosen läsnäollessa. Ehei, meillä olikin ruohoauskusijainen, mutta ei siitä sen enempää. Tai siis, se on helmi kun se on niin rento et jeejee. Siis siitä leikistä vielä, että me yritettiin saada kumi pysyyn viivottimella ja se siis vieri ja onnistuttiinki pari kertaa. Hepuli meillä todellakin, tai ainakin mulla, oli kun nauroin ihan kympillä kun se meidän "reitti" onnistu :D
   Ennnen matikantuntia nukuttiin penkeillä ja lagasin viestejä kännykällä. Joo'o, tuhat lähestyy huolestuttavaa vauhtia, oikeesti. Matikantunnilla alettiin tekeen niitä projekteja, olisin oikeesti halunnu laskee autoja jotka menee ohitte, mutta toisaalta sitten ei ja yhyy. Kyselyä on vaan niin vitsin rasittavaa tehä kun pitää kaikilta kysellä. Mut siis päätin tehdä kyselyn, että kuinka monta toista nimee ihmisillä on ja tuleeko ne suvusta. Haluisin poikia ja tyttöjä aika tasasesti, mutta niin ei kuitenkaan tuu käymään. Poikia tulee aika varmasti vähemmän. Mut noh, ei sille voi mitään. Kaikenkaikkiaan oli rento ja levoton matikantunti. Päähän sattu kun väsytti.
  Maantiedon tunnilla juonittiin Kiia mun viereen istuun ja leikittiin taas viivottimilla ja kumeilla. Saatiin maantiedonkokeet ja 9- sieltä tuli. Ihan jees :) Mut tosiaan kukaan ei jaksa kuunnella Samin selostuksia niin kyllä vähän pelottaa, että tuleeko toi numero pysyyn ysissä. Hopeso;)
  Liikunnassa ei oltukaan pihalla (thänkgaaaaad) vaan pelattiin sisällä lentopalloo. Lentopallo on kauheeta, mutta kyllä se hepulissa meni. Kun olin vaihdoissa nauroin vaan kaksinkerroin siellä lattialla ja kaikki  katsoi. Ja kyllä muutkin nauro. Ja onnittelut sille lukiolaiselle korvaajalle kun meitä kaikkia vaan nauratti. Aluksin kun vähän palloteltiin niin mua kiinnosti ihan hemmetisti ja aloin pitää sitä lentopalloo koripallona ja kokeilla tehä olemattomaan koriin koreja. Rentoutuksessa piti ajatella kivaa kesäpäivää ja rentoutua niin mä mietin miten saisin paremmin kakkosia. Heipä hei taas.
  Uskonnontunnilla sain kokeen ja maailmankatsomustyön takasin. Hoho, lol. Mukavia kommentteja oli sielä työssä mut ei niistä sen enempää :D. Sehän on vaan mun maailmankatsomus. Katottiin tunnilla siis jotain aborttivideoo. Katolinen kirkko on muuten aika turha sen suhteen ;O, miksei ne sais käyttää ehkäisyä, ei huhhu. No, maailma on epäreilu. Sinnekin tunnille meinasin nukahtaa, katoin koko ajan kelloo ja niitä mun jalkaharjotuksia. Se tosin vähän häiritti kun mulla ei ollu sitä kuminauhaa mukana. 

Ja tossa siis kuva niistä mun harjotuksista jos jotakuta edes kiinnostaa. Satuin vaan tälläsenki kuvan löytään koneelta :D
*    *    *
Ja anteeks miks selitin noin hemmetisti koulusta. Varmaan oon taas lyöny pääni tai jotain. Mun piti kyllä siis vielä kertoo tosta otsikosta. Söin äsken ruokaa, 3 leipää ja ison annoksen ruokaa. Sitten tuun 10min päästä alas ja alan mättään lihapullia ja nyt mun mieleni tekee ihan hirveesti tota kiisseliä tossa. Ah, se tuoksuu niin hyvälle. Mulla on oikeesti pohjaton maha. En oikeesti tajua. :D Tää on ihan hämärää. Koulussakin vedin sellaset 5 perunaa ja kauheen kasan nakkikastiketta. Mulle tekis oikeesti hyvää mennä johki selviytyjiin missä ne ei todellakaan sais ruokaa. Vähän varmaan kuolisin sinne.
Mielipaha on ihan hassu sana. Tai siis mä aloin äsken miettiin, että mitä ihmettä se ees tarkottaa. Kun se on jotenkin toisaalta eri kun paha mieli, se on mielipaha. Ääh. Mun täytyy miettiä tätä lisää ja kertoo sit lisää kun älyän. Iiris on nyt nyrkkeilyssä ja ulkona tuulee aika sairaana. Silti ajattelin mennä hetkeks pihalle viilentyyn. Huomenna onkin kevään ja mun elämän (toivottavasti) viimeinen kokkari. Aaaah<3 Kaheksalta voinkin sitten olla iloinen että se kaikki on vihdoin ohi.

*    *    *
Miten nää vaan venyy ja venyy. Ihan sama kuinka pitkä tää jo on, mä aijon silti nyt selittää teille vielä ne mun tiistain ostokset, halusitte tai ette. Skipatkaa vaikka jos ette jaksa kattoo kuvia (hei, kuka ei jaksa kattoo kuvia daa :D?)
Siis uudet rintsikat, joita mulla oli kuulemma 12 jo ennestään xD Okei, tänään siis aijon karsia kaikki huonotvanhatrumat pois, että jäljelle jää vaan ne mitä käytän. Ja siis ostin noi vähän niinku siihen eiliseen asuun ja oiekastaan siksi, että noista saa olkaimet pois, kun mun muista ei oo saanu. Ja vaihdoin siis tohon tilalle tollasen mustan olkaimen ja laitoin sen niskan takaa. Ja hyvä että löysin noita olkaimia, niitä tarvii aina kun oon niin pro hukkaan kaiken. Ja ainiin, onhan sekin plussaa et mulla on vihdoin kokovalkoset rintsikat. Ennen mulla on ollu kaikkia sateenkaarivärejäkin. Mustien ostamiseenkin meni ikä ja terveys :D

HAAAA, H&M:ssä oli alennuksessa 1€ sukkikset. Luulitteko että voisin olla ostamatta, sukkahousufriikki kun olen. Noi oli vielä tollaset ihanan vaaleenvaalenpunaset. Uii. Tykkään. Ja sitten tietty piti ostaa uusia pinnejä eiliseen kampaukseen. Kaikki vanhat on oikeesti hukassa ja löysiä. Ihanaa laittaa tukkaan tollasia uusia jotka pitää oikeesti tukan kiinni<3 ah, tykkään. 

Mun ei siis pitänyt ostaa enää mitään muuta, muttakun noi terät oli vaan 2€, yleensä ne on jotain maltaita. Ja sit mua on jo pitkään himottanu tollanen geelihommeli ja nyt sit siihen sorruin kun noissa terissä ei oo sellasta ihme juttua josta lähtee sellasta geeliä. Ja joo, myönnetään. Se miesten geeli tuoksuu 1000kertaa paremmalta ja käytän miljardi kertaa mielummin sitä kun siitä jää hyvä haju mutta ehkä mä nyt kestän tollakin :D. Ja joo. Nyt voisin vihdoinkin lopettaa. Pahoitteluni ylipitkästä koulupostauksesta ja turhista ostoksista :D Koittakaa kestää.

2 kommenttia: