Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-05-10

Näytä mulle missä sulla on rusketusraidat!

Köyhää. Ei kuvia. Kuvat kamerassa. Kiire. Mut jotain haluun kumminkin kirjottaa, että tiedätte mun olevan elossa :D Tää aurinko on vaan jotain niin ihanaa. Tänään mä vaan löhösin pihalla ja tein loppuun mun äikän päättötyön. Ja huomenna se sitten esitetään. Uskon että se menee ihan hyvin :) Musta tuntuu, että pölisin siellä ihan liian kauan ;O Ja että kaiki ehtii nukahtaa. Mut ihan sama.
Siis, aurinko. Olin tänään siis bikineillä pihalla hikaroimassa koulua. Ja voin kertoo et oon taas ruskeempi, mun sormusraja näkyy jo hyvin, samoin bikiniraja. Jee! :) Niitäkin ehkä jotain kuvaa, ainakin tosta sormuksesta.

*    *    *
Tehtyäni sen äikän suunnilleen valmiiksi olin Kaisan kans pienellä kävelyllä. Menimme ostamaan jäätelöä. Jos koko talvi meni suklaata ostaessa, niin nyt koko kesä menee jäätelöä ostaessa. Mutta hei, kyllähän lähikauppaa pitää kannattaa ;O:)! Käytiin sit moikkaan Katria, Meeriä ja Siiriäkin. Siiri oli ollu tänään jäätelötehtaalla ja vetäny 4 jäätelöö putkeen. Kelpais ;)
*    *    *
Kun sit tulin kotiin, valmistauduin henkisesti harjottelemaan ja miettimään vähän sitä mun päättötyön esitysjärjestystä. No, empä sitten miettinytkään, kun lähdin Iiriksen puistoon, koska Iiris soitti. Ja siellä nyt ei sitte mitään erikoista ollukkaan. Pelasin korista Oskun ja Juhon kanssa. Sitten Juho kivasti heitti sen ojaan ja mä lähin hakeen sitä mut en ylettyny siihen :D Sit Juho meni herrasmiehenä hakeen sen. Okei, eka heittää sen sinne, pistää mut hakeen ja vasta viimeiseksi menee itse, kun "hakija" ei saanu sitä. Hieno logiikka. Kun se pallo oli ongittu sieltä ojasta niin alan pelaan Rekon kanssa sillä märällä pallolla. Ja ehei, käteni eivät tulleet likaisiksi... Enkä saanut hinkata niitä ikuisuutta saippualla kotona. Aloin olla jo hieman väsyny, kun liukastuin siihen nurmikkoon ja kaaduin maahan nauraan. Sen jälkeen niistä koreista ei tullu enää mitään. Mua vaan nauratti ja käsissä ei ollu voimaa. Mä harkitsin monesti kotiin tulemista, mutta joo. En lähde pelaamasta korista kotiin jonkun koulun takia. Ehei. En lähde. Ihan samantekevää. Mä kyllä selviän kaikesta. Jotenkin. Toivotaan ainakin :) Nyt voisin mennä suihkuun ja kattoon ton esitelmän nopeeta.

Öitä kaikille♥  ps. wait you summer :) Toi kuva on viimekesältä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti