Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-05-09

Poistetaan sivuhistoria

Aurinko paistaa, paahdun. Istun pihalla, tarkoituksena tehdä äikän päättötyö suunnilleen loppuun tänään. Mä en mitenkään voinu jäädä sisälle. Hei ihan totta. Sisälle. Täällä on varmaan 20 astetta. En todellakaan aijo jäädä sisälle nyhvään jotain äikkään. Tulin siis pihalle läppärin kanssa. Sillain ihan kiva, kun en erota tästä näytöstä oikeesti yhtään mitään. Tän näytön kirkkaus on täysillä ja silti tosta heijastuu vaan mun kärsivä ilme, kun yritän siristää :D Jos tää pihaopiskelu toimii, vietän mieluusti koko loppu toukokuun täällä pihalla. 
*    *    *
Uskonnossa tänään edisty toi päättötyö ihan hemmetisti. Meidän powerpointti oli kotona, joten etittiin vaan jotain turhaa tietoo. Se aihe on vaan niiin laaja. Oikeesti. Päätettiin keskittyä siinä sitten adoptioon ja homoavioliittoihin, kun uskon ettei ketään kiinnosta tippaakaan joku, että missä maassa avioliitto on sallittua (okei, se on kaikissa sallittua :D) Netistä ei oikein löydy mitään videoita tai ees lauluja avioliittoon. Saatikka johkin adoptioon. Nojoo, ehkä me voidaan vaan pölistä siellä edessä joku aika ja kattoo, kuinka moni nukkuu sen esityksen lopussa. Mut siis uskonnon tunnista vielä sen verran että saimpahan siellä sitten taas päivän hajoamisen kun yhtäkkiä Ville ja Jaakko huutaa mun nimee ja siinä niiden näytössä komeilee mukavasti blogini. Sehän on siis kiva, kun Ellu osaa ATK:ssa ainaa poistaa sivuhistorian ja sillain. Nojoo, en syytä Ellua. Itepähän oon tälläsen tehny. Ja eihän tää mikään salainen juttu oo. Mut kyllä väkisinkin alkaa naurattaa kun alkaa miettiin että millasen kuvan musta oikeen saa. Eilisenkin postauksen kuvat oli jotain niin ihanaa että ahahaha :D No mut joo, ei tätä elämää saa ottaa liian vakavasti.
*    *    *
Tumblr_lkva4urhtw1qaccoxo1_500_large
Kelpais toki.

3 kommenttia:

  1. toi kuva vois olla siitä mistä eilen sulle selitin. että sinä, minä ja hän autiolle saarelle :) minä ja mun oinaat ja mun vauvat :)♥

    VastaaPoista
  2. :D jooo mä tykkääne t mul käy lukijoita mut silti tollane on jotenki noloo tai sillee ähh pitiki mennä kirjjottaa sellassta ja selast:D mut take it easy, it's just a life

    VastaaPoista