Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-05-02

Ei naurata.

Mitä ihmettä tää blogger säätää? Eka tää poistaa mun tekstin kokonaan, nyt en pysty muokkaan tota, noi kuvat hyppii ties minne ja hohho. Jos tää jatkaa tällästä niin voin kertoo että ei oo yhtään hauskaa! Istun täällä ATK -tunnilla ja olen totaallisesti IHAN pihalla. Mä en saa noita mitään toimimaa. Mä en tajua minne jotkut linkkien värit pitää laittaa ja kyllä, ei naurata. Mun aamukin meni ihan pilalle kun en voinu laittaa vaatteita mitä halusin. Siitä lisää illalla. Nyt pitää alkaa väsätä jotain taulukkooo, morjes! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti