Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-05-12

Rankkasade

Koulussa oli normipäivä. Liikassa pelattiin pesistä ja sit kun meillä oli se perus puolen tunnin välkkä, niin siinä sitten koko luokka menee pihalle. Toiset pelaa korttia, toiset korista (jalkapallolla). Oli kivaa! Se on sitä yhteishengen nostamista. Tollasen mä olisin halunnu meidän luokkaretkestäkin.
*    *    *
Illalla menin taas puistoon. Ideana oli pelata korista, mut sade yllätti ja mentiin Iirikselle. Luettiin ruotsia *KÖH* ja en suoraansanoen osannut yhtään mitään, en mitään. Mut ei se mitään. Mentiin sit kattoon peliä, avattiin just sopivasti kun Suomi teki neljännen maalin. Katottiin se peli ja lähettiin uudestaan pihalle pelaan korista. Ulkona ukkosti mut ei se mitään haitannu. Oltiin pelattu sellanen kaks minuuttia ja sitten alkoi rankkasade. Hups. Ja eikun takasin Iirikselle. Oltiin siellä suunnilleen 5min ja läpimärkiä. Siellä taas vähä ruottia ja lagausta. Menin dataan ja sillain. Ja joo, ei ole kuvia. Oikeestaan toi sää on piristävää. Jotenkin tuntee sen kesän tulevan. Noi sateet on aikajees, kun kun lähin iirikseltä niin nään siinä pihassa jo joku kolme matoo ja etanoita tuhansia. Sit kun kävelen vähän matkaa kotiin (siis talutin pyörää:D) niin siinäkin astuin varmaan kymmenien matojen päälle. Huom. Talutin ehkä sen 10m.
*    *    *
Mulla on ollu kaikkia kivoja asuja nyt viime aikoina, mutta joo, ei kameraa. Pahoittelen. Ja toi tän päivän ohjelma ja sää ei ees ollu mitään kovin kuvauksellisia.  Mut mä voin kyllä kertoo et oon tällähetkellä niin kyllästyny housuihin et en jaksa käyttää niitä. Ne putoo, ne on huonot ja muutakin paskaa. Siksi olen siirtynyt hameisiin ja mekkoihin. Sukkahousut on nyt POP. Ne on ihanat, mukavat, lämpimät, värikkäät, tyylikkäät (ainakin musta :D). Niissä ei oo mitään huonoo paitsi koko. Mun kaikki hienot on jo aika pieniä. Oon kohta käyttäny kaikki mun kesämekot läpitte. Mistä mä löydän niitä lisää ;O. Tai oikeestaan saattais olla järkevää käyttää aina yhtä joku viikko ja vaihdella jotain villatakkeja ja sukkiksia. Mutta ei, oon tyhmä.

Tumblr_lk0iw5p0ta1qa2nzso1_1280_large
weheartit
Huomenna vuorossa Meerin auttamista sen maantiedon työssä, siivousta, ruotsinkoe ja Katri tulee yöks ja kaikkee jännää. Huomenna huomisesta. Hyvää yötä rakkaaani:)<3
ps. pepsodent!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti