Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-05-14

Reilua meninkiääää!

Bloggerissa oli eilen joku ylitsepääsemätön ongelma, eli tänne ei voinut kirjoittaa mitään. Onni minulle, koska kamera on edelleekin nurkassa pölyttymässä. Eilen oli kauhean tuulinen päivä, mun piti oikein kaivaa mun paksu huppari kaapista, ja siltikin oli vähän kylmä. Eilinen meni taas vaihteeksi koripalloa pelatessa. Mua kyllä vähän pelottaa mun palloni paise, joka kasvaa joka kerta enemmän :( Mun tarvis hankkia uus ja nopeeta, jotta se pallo menis sillain oikeen näkösesti sinne koriinkin :D. En vaan haluais maksaa paljon, kun ei sitä koskaan tiedä mitä sinne tapahtuu. Kuten esimerkiks tolle nyt (tosin se olikin joku Nekalan koulun randomi hylätty, jonka pelastin :/)
*    *    *
Tänään vuorossa onkin kiire päivä. Ajattelin siivota huoneeni loppuun (oikeesti, mistä niitä vaatteita oikeen tulee? ;O), sitten käydään Iiriksen kanssa cittarissa tai jossain muussa kaupassa. Pitäähän munkin tota skopaa vähän ulkoiluttaa. Nyt ei oo vaan ollu oikeen skopafiilis lähiaikoina, kun mun rakkaalla pyörällä on päässy niin hyvin kaikkialle.Ja onhan se pyörä tietysti käytännöllisempikin. Illalla sitten mennään Kaisalle katsomaan euroviisuja! Tämä on jo perinne, kolmas vuosi menossa nimittäin. Viimevuonna oli vähän down kun ei saatu nauraa Kuunkuiskaajille, mutta onneks nyt voin vetää pepsodenttiä kun Paradise Oskar menee sinne ENSIMMÄISENÄ lauleskelemaan. Pitää siis olla hyvät paikat jo heti alusta alkaen. Ja illalla me kai syödään tortillaa ;). Mä en nyt oikein tiedä, että mitä mä tekisin mun hiuksen kanssa. Pesin ne eilen, mut en todellakaan kestä yötä näillä. Siis aamullahan tää on kun mikäkin kammottavuus ;O. Yhyyy. Koitan keksiä jotain. Mut siis järkkäri lähtee mukaan, halusi ne TAI EI. Koska pitähään niitä jotain muistoja olla kuvinakin :) Se on eriasia mitä päätyy tänne. Ja veikkaan, että se meidän "keltainen" huone ei oo paras kuvauspaikka, enkä usko et pimee olohuonekaan on sen parempi :D
*    *    *
Koska ysienpäivä lähestyy, se siis on keskiviikkona :D, kaikki on mekko-ostoksilla. Paitsi minä. Mä en jaksa murehtia tollasia. Pistän mun rippimekon (jos se menee kiinni), kannattaa siis tosiaankin kokeilla meneekö se. Oon käyttäny sitä kerran elämässäni, niin toinen kerta ei oo pahitteeks. Ja vaikka meninkin talvella ripille (toi kuulostaa kun et olisin menny naimisiin...) Siis kun pääsin talvella ripille, niin se mun puku mekko mikälie ei siitä huolimatta ollu mikään talvinen, vaan sopii mun mielestä täysin myös kesään. Ainoo miinus, että se saattaa olla jotenkin kuuma kun siinä on tosiaan niitä vuoria yms. No, katsotaan sitten :D Nyt mä meen siis siivooomaaan ja säätämään kaikkeee. Morjesta!

PS: ONKO JOKU NÄHNYT MUN LINSSINSUOJUSTA PRKL!!!??!?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti