Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-05-30

Tahdon viedä sut matkalle ajatuksiini

Nyt mä sen tajusin. Mulla ei oo lukijoita, koska kirjotan aina niin hemmetin pitkästi ja vammasesti ja mun kuvat on kokoo *nothing*. En jaksais oikeesti alkaa ottaa itestäni mtn hemmetin teiniposenaamoja, joiden koko on luokkaa 1m x 1m vaan haluisin vaan oikeesti kirjottaa siltä, miltä musta tuntuu. Mut ongelma on siinä, että en myöskään jaksais puhua tyhjälle näytölle joka ikinen päivä jotain homoa. Noh, ota tai jätä, niinhän se sanonta menee. Taidan kuitenkin jättää, koska tällänen mä oon.
Mun päivä meni hyvin, kunnes aloin päivällisen blogin jälkeen nukkua lattialla. Havahduin Kiian soittoon (jota oikeastaan alitajunnassani odottelin) ja lähdin sit koulun pihaa pelaan hieman korista Kiian ja Eerikan kanssa. En tiedä, heräsinkö jotenkin nopeesti tai jotain, mutta mun mahaan alko sattu ihan ihan ihan vietävästi. Mä ymmärrän Iiristä nyt luultavasti paremmin, koska mulla ei oo ollut pitkiin aikaan tollasta :(. Vaikeroin sit pihalla ja yritin olla ajattelematta sitä. Kun menin takas kotiin unohdin sen tunteen hetkeks ja lähin yksikseni puistoon istuskelemaan. Ja sekin oli sitten aika mukavaa helvettiääää, kestin sitä kuitenkin puol 10 asti ja sit lähdin kotiin :) Välissä kyllä hain ruokaa, raejuustoa nimittäin ;). Puistossa oli taas kivasti porukkaa (en siis istunut koko aikaa yksin :D), en nyt millään jaksais luetella, kyllä te kaikki tiedätte ketä tarkotan :D Oli myös mukavaa pitää kiva juttutuokio Julian kanssa, kiitos Julia siis siitä :) 
Nyt onneks mahakipu on jo hellittäny ja voisin mennä piakkoin nukkumaan et herään aamulla suihkuun ja kouluun. Okei, nyt on kyllä taas pakko kirjottaa päiväkirja kun kerrankin on jotain secret asioita DF, mutta noniin. Salaisia mitä salaisia. Luokkaretkipäivä on huomenna meinaan ja tarkotuksena olis siis mennä matikan ja äikän tunnille. Ei oo mitään tietoa mitä aijotaan tehdä, mut kai sekin selviää huomenna. 
Ja tosiaan noista kuvista sen verran, että noi hienot kuvat Kristen Stewartista on mun ykkösjakson kuvistyöt, jotka saatiin vähän aika sitten takasin. Eniten tykkään tosta sinisestä, ärsyttää että menin pilaan sen :( Ja luulin tehneeni noita paljon enemmän mut en sitte näköjään tehnykkää O_o. Ja toi mun naama on aika järkyttävä, mutta ei jaksa taas kiinnostaa tippaakaan. Mä vaan niiin tahtoisin adope photoshopin mikälien. Harmi vaan et maksaa, tosin toisaalta, olisin kyl valmis kuluttaan siihen rahaa joten voisinkin mennä vähän kattelee niitä kaupoista. Hmmm.. Jos siitä olis joku kokeiluversio niin voisimpa vaikka ladata ja kokeilla sitä, onkohan siitä?

ps. Sanokaa ny, onko hienompaa et tää olis täynnä tälläsiä vammasia nobody kuvia, joiden koko tulis sitte siis isommaks jos niitä olis enemmän, vai olisko parempi et selittäisin edelleen samalla tavalla kun ennen tai siis koko homma tiivistettynä MITÄ TE HALUAISITTE NÄHDÄ TÄÄLLÄ. Koska multa alkaa jutut loppua. Sanokaa, että haluatteko enemmän kuvia vai juttuja vai molempia. Mä meinaan yritän sit toteuttaa sitä mitä teistä on kivointa lukee! :) Tai sitten en, katotaan.

7 kommenttia:

  1. Sun blogi on hyvä tälleen. Jos muuttaisit sitä se ois tod. näk. silti hyvä.

    VastaaPoista
  2. Eva, mä tiesin mitä mieltä sää oot :D

    VastaaPoista
  3. Kuvia voi laittaa lisääkin mutta tekstii silti saa laittaa niin paljon ku lystää! Koska tää sun blogi on sun blogi just tälläsenä. Sit se ei oo enää hanna-blogi jos et kirjota tätä silele mikä on sun tyyli. TÄÄ ON JUST IHANA SIIS TÄLLÄSENÄ <3

    VastaaPoista
  4. jos Photoshopin aiot ostaa, niin se hinta on sitten sellanen 500€ :D paitsi vanhempia versioita, esim. CS2 vois löytyy halvemmalla

    tykkään sun blogista sellasena kun se on, se on sun näkönen. miks muuttaisit blogias vaan sen takia, että saisit lukijoita :)

    VastaaPoista
  5. mua myös kiinnostaa, miks haluisit photoshopin? se on kuitenkin ammattimaisin kuvankäsittelyohjelma ja siinä on todennäkösesti aika paljon enemmän ominaisuuksia, kun mitä tarviit.

    ite suosittelisin lataan esim. Gimp nimisen ohjelman, se on ilmanen ja ihan jees :)

    VastaaPoista
  6. niin tiiän sen hinnan:DD Kyllä mulle kävis ihan mikä tahansa muukin ohjelma ei tarvi olla mikään hikari, mut just ne layerit yms ihme härpäkkeet olis jees ja jotain sellasta muutakin hienoo mitä ei photofiltrestä löydy :D Mulla on gimp mutta se on niin vitun omituinen mun aivoille että en jaksa enää yrittää käyttää sitä nimimerkillä 2000kertaa kokeillut ja aina pieleen mennyt :D)(Olisin saanu tästä jo uuden aiheen kirjotukseen xD) Siis en halua muuttaa tätä niinku pelkästään lukijoiden takia, vaan joku ärsyttää mua itteenikin tässä, tai sit vaan kyllästyn kaikkeen ihan hemmetin nopeeta :D Ja siis kuten oon Kiian kaa joskus puhunu niin semmonen joku random olis ihan jees, koska te kaikki tutut tiedätte musta kaiken niin tuntuu et niiinku toisan samoja asioita teille tai jotain sellasta :D

    VastaaPoista