Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-05-30

Patalaiskan elämä on patalaiskaa

Mä olen oikeesti ihan järjettömän patalaiska nykyään että huhhu. En jaksa tehdä mitään, en edes jaksa kattoo nykyään telkkaa tai elokuvia. Ennen olin aina ihan et joo nyt mun on pakko mennä kattoon telkkaa, mut ei enää. Nyt yhtäkkiä kaikki kaverit on tullukki etusijalle, mikä on hyväasia oikeastaan, ellei edelllistä postausta oteta huomioon. Mulla on oikeesti paljon leffoja kattomatta mutta ei, mulla ei oo sitä fiilistä että istuisin sohvalla putkeen joku 2h. Ehkä oon nykyään jotenkin kummallisen levoton. Tai oikeestaan ei se voi olla sitäkään koska mä tykkään löhötä. Mua ei vaan huvita tällähetkellä mikään. Äsken mun alko tehdä mieli pelata simssiä, mut sit ajattelin et en jaksa kun kaikki on niin huonoja perheitä. Mikä mua vaivaa? Ainoo asia mitä jaksaisin tällähetkellä on varmaan uuden järjestyksen huoneeseen säätäminen, mutta se on mahdotonta, koska oon kokeillu siellä jo kaikkee ja oon todennu nykyisen kaikista toimivammaks. Ääh.
Pihalla satoi tänään, jos ette sitä ite huomannu. Mä aloin taiteileen tietty kameran kanssa ja olisin voinu taiteilla enemmänkin, mut häiritsi pikkasen kun sisälle alko sataa kun pidin tota ikkunaa auki. 

Jos joku nero ei vielä tiennyt, niin mulla on siis nyt tummat hiukset ja tuossa hieman kuvamateriaalia niistäkin. Ihan kivat nää nyt loppuenlopuks on, mitä nyt ensin olin vähän O___O

Ja tosiaan, tuli ne lukion lukkarit tehtyä ens vuodelle tänään. Se lukion opo oli ihan mukava miekkonen kun alko vaan muutteleen niitä mun ja sai niitä jotenkin kummosesti muutettua ihan hassuksi. Hän myös kertoi, että minunlaisiani lukiolaisia niillä pitäisi olla enemmän. Sitten hajosin, koska noh, mun lukioaikani. Kröhöm. Ja ei se mua haitannu että se niitä muutteli, mikäs siinä, ei ne ainakaan huonompaan suuntaan meinaan muuttunu, vaan oikeastaan parempaan. Ruotsin tunnilla mä en hirveesti jaksanu keskittyä siihen Ice Ageen niin tein sit Oskarinkin lukkarin sillain jotenkin, laitoin sinne siis lähinnä ne pakolliset kurssit. Ja se oli kivempaa kun kattoo taas jotain tyhmää Ice Ageen, jonka oon jo nähny ja ja ja ja. Nojoo, ei nyt vaan kiinnostanu, kai se riittää selitykseks :D?
Nyt ajattelin mennä löhöön jonnekkin, luultavasti lattialle ja saatan jopa avata telkkarin tai syventyä johonkin kirjaan, ken tietää. Illalla lisää. Mulla olis ollu tähänkin enemmän kuvia mut mä en nyt vaan yksinkertaisesti jaksanut enää kirjoittaa mitään paskaa. Kiitos ja heihei.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti