Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-05-18

Kasa turhia muttereita

Ennen mun ongelma oli, että mä en tehny mitään, joten juttuakaan ei sit meinannu tulla mistään. Silloin puhuttiin vaikka rasvapurkista jossei muuta keksitty. Nykyään ongelma on kääntynyt päälaelleen, sillä nykyään teen niin paljon etten tiedä mitä kirjottaisin ja into lähtee siinä, kun tietää että taas on tulossa metripostaus. Ja joo, voisin keskittyä vaan johonkin yhteen mutta en osaa. Se on ihan hemmetin vaikeaa. Nytkin mulla on tähän postaukseen koulupäivästä kertominen ja sit illasta kertominen. Lisäks, kun mun tapoihin ei tosiaan kuulu sellanen "oltiin siellä kivaa oli" -tyyli, vaan kaikesta kerrotaan aina ihan hemmetin pitkästi ;O.
Asiasta toiseen. Olen hieman pettynyt. Mikä tää kolmen kuukauden blogi-innotus oli, että kaikki halus tehdä blogin. Minä mukaan lukien. Ja nyt kaikki on oikeesti lopettamassa näitä! Hei! Ette saa! Mua kiinnostaa oikeesti ihan kaikki mitä te teette, kunhan vaan voin lukee jotain muuta kun facebookin tilapäivityksiä. En halua jäädä tänne Iiriksen kanssa kaksin kirjottaa ;O. Kiitos, pyyntö oli pieni :) Ja sitten voisin mennä asiaaan! :)

*    *    *
Tosiaan mun yö meni hiukan huonosti, kun heräsin joka toinen tunti. Nousin aina istuun hetkeks ja sitten nukahdin  uudestaan. Pään tyynylle pistäminen oli ihan sika ärsyttävää ja kattelinkin viiden jälkeen kello aika useesti ja mietin et koska voisin nousta. Ja syy tähän kaikeen oli a)ysienpäivä b)tämä:
Mut mitä vaan kauneuden eteen, niinhän sitä sanotaan eiks je?! :D Aamulla mulla meni joku 15min ottaa noi pois. Ja niiden laittamisesta kiitos kuuluu äidille. Ja mulla olikin sitten ihan mukava pehko, jonka tosin väkersin nopeeta kiinni. Niinkuin mä aina. Olin valmiina jo suunnilleen kaheksalta. Mekko ja kaikki päällä. Sit menin vaan kattoon Bondia, joka jäi eilen kesken. Yheksältä mulla meni hermo ja päätin lähtee kouluun. Ekaks meillä oli tehtävänä hakee kukkaset. Meitä oli sit niitä hakemassa mä, Kiia, Iiris, Aleksi, Make ja Reko. Ja siis sehän meni niin, että pojat kantoi ja me käveltiin hitaasti perässä korkkareilla. Hidasteltiin ihan mukavasti, meillä meni siihen koko hommaan 45min *KÖH* Ihan kummallisesti vaan aika kulu ja muut joutu oleen äikäntunnilla. Eikun niin miten se menikään xD. Noheeei, kyllä mäkin voin kerran elämässä viivytellä. 


Mentiin sit tosiaan sinne äikäntunnille, joka muuten oli enemmän kun turhaa. Sen jälkeen meidän ei sit tarvinnu mennä kattoon videoo ja saamaan kokeita ruotsin tunnille, vaan me mentiin ruokalaan laittaan pöytiä ja sen sellasta. Se ruokailu oli hassu, en osannu käyttäytyä saatikka syödä. Ja mun piti vielä emäntänä syödä niinku viimesenä ja huhhu. Se oli yllättävän vaikeeta. Sit se lukion opo alkaa viel dissaa emäntiä pulskiks. Kiitos hirveesti. :D Noustiinkin jotenkin väärään aikaan ja jotain, mutta mitä vitsin merkitystä. Kokonaisuudessaan päivä oli kiva, mutta TAAS VAIHTEEKSI opin, että tollasiin en enää nokkaani tunge ei huhhu. Meitä sitte pimitettiin sielä poissa ulkomaailmasta ja en saanu otettua kenenkään kaa mitään kuvia! Kyllä potuttaa pahasti. Toivottavasti ees kevätjuhlas sitte kaikki ottais jotain kuvia. Koska mä meinaan haluisin jonkunlaisen yhteipotretin missä olis porukkaaa :'( Koska sitten niitä ei enää otetakkaan. Lollero.
Eli siis tuolta näytin tänään. Onneks iltapäivällä aurinkokin alko paistaan, et kuvista tuli ees jotain hienoo :) Oli kivaa, kun kaikki oli oikeesti pukeutunu (siis lähes kaikki) Kaikki oli kauniita ja komeita. Ja jotain. Tykkäsin siis :D Kyllä toi pukeutuminen muuttaa ihmistä. Ei ehkä mitenkään kummosesti, mut aika paljon kumminkin ja hyvällä tavalla siis!
*    *    *
Syötyäni ja vaihdettuani vaatteet unohtamatta datausta lähdin pihalle pelaan korista. Ajattelin siis mennä oikeasti yksin mut puistossa oli sit Iiris ja Reko, Teemu oli just lähteny syömään. Pelattiin sit hetki mut sit mua alko ihan oikeesti väsyttää ja menin siihen penkille nukkuun. Joo, en ota tavaks tota papiljotti juttua :D Kun Teemu tuli takas meillä oli tylsää. Päätettiin sitte leikkiä piilosta. Joo, luitte oikein. Ja siis ajattelimme leikkiä sitä Iiriksen puistossa. Niin, luitte oikein. On se kyllä kiva juttu mihin suuntaan nää meidän leikit on menny :D Sen aikana sain sit jonkunlaisen järkyttävän hepulin ja nauroin ihan kaikelle. Oikeesti. :D Sain päivän naurut lauseesta "Kasa turhia muttereita" Ja se siis kertoi, että mulla on kuivaa huumoria ja järkyttävä hepuli. Nukkuminen vois ehkä auttaa. Puistossa kävi myös Osku ja Roope pelaamas hetken korista, mutta sitten ne lähti ja me alettiin leikkii hippaa. Ehei, meillä ei ollut tylsää. Me vaan haluttiin kerrankin leikkiä tollasia leikkejä mitä ei tuu aina leikittyä. Ja ainakin siinä tuli lämmin. Ja hengästyin kun piti juosta Rekoo karkuun. Nälkä kävi kuitenkin jossain kohtaa ihan ylitsepääsemättömäksi joten lähin kotiin syömään (ja dataan).
Hieman järkytyin kun äiti ja isä alko epäileen et koris (jota vaivoin raahaan mukana) on joku tekosyy sille, et voin tehä pahojani. Ei oo pakko uskoo, että tytär liikkuu nykyään oikeesti ja on opetellu heittään pallon koriin ;O! Pah. Ja onhan sekin ihan kiva, että kun puhuu totta niin sitä ei uskota.

*    *    *
Ainiin, sitte vähä viel tähä loppuun kouluhehkutusta meinaan. Numerot siis on wilmassa (älkääpä innostuko, mä voin vielä niin paljon laskee niitä xD) Mutta siis sen verran infoa, että ruotsi on 8 ja oon tyytyväinen, olisin ehkä toivonu 7. Äikkä, maantieto ja matikka 9 ja sekin on hienoo :) En mä mitään 10 niistä odottanukkaa. Mut täysin odottamaton yllätys oli, kun sain ussasta 10!!! 10, hei helmi! Viimevuonna se oli kasi! Ja kokeesta oli tullu kuulemma 10 (mitä vitsiä, koko aine ei ees kiinnosta xD) ja maailmankatsomustyöstä 10 ½! Tästä mä jaksan olla ilonen kauan :) Liikka laski kasiin, mutta se nyt ei mikän yllätys ollut raijan tuntien. Ei se mulle ysiä anna ja sehän on selvä :D. Mut mä en vaan tiedä et miten jaksan keskittyä tohon kouluun enää mitenkään. Tuntuu että kaikki on nyt loppu vaikkei oo tai on. Hassua. Pelkään et muutun laiskiaiseks ja kaikki numerot laskee. Ainiin, teknologiasta 9! Vitsit oon hyvät. Ja atk-facebookituksella 8! jeij!!! Ja nyt mun silmäluomet ei pysy enää auki, joten meneen nukkumaan. Öitä rakkaaaat :) Huomenna ehkä se ostospostaus, ainakin luulen ja toivon et tulee :D 

4 kommenttia:

  1. ihanan pirtee ja pitkä postaus!=) tykkäään♥

    VastaaPoista
  2. mikä on Iiriksen blogi? o: miksen oo tietoinen sellasesta!

    ja mä oon samaa mieltä noista kuvajutuista, olis todellakin pitäny saada kuva tyyliin KAIKISTA yseistä tai edes ysin tytöistä tms. no, kevätjuhlassa sit :)

    VastaaPoista
  3. iiritys.blogspot ;)
    ja niiimpäniin :)

    VastaaPoista