Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-06-15

Unelmat uupuvan maan

Unelmat on asioita, joita me halutaan yleensä tapahtuvan. Tietysti voi olla unelmia joita ei halua tapahtuvan, mut miks sellasia ees loppuen lopuks kutsuttais unelmiks? Mä oon tylsä ihminen, koska mä en tiedä mun unelmiani. Tai siis eihän tolla perusteella voida määrittää onko ihminen tylsä, mut luulen, et jos olis jotain mistä unelmoida, elämässä saattais olla jotain tavoteltavaakin. Tai siis koska tällähetkellä mä en tiedä, tavottelenko mistään mitään, vai elänkö mä vaan päivä kerrallaan odottamatta mistään mistään erikoista. Oikeastaan unelmat määrittelee meidän elämää. Ja kun asiaa miettii tolta kannalta, mulla on vaikka kuinka paljon unelmia. Mähän halusin lentäjäks, roskakuskiks ja asuun Etelänavalle tai Australiaan. Mutta kun ajatellaan järkevästi, onko mikään noista mun unelmista a) toteutettavissa b) järkevä. Niin, kyllä muakin vähän epäilyttää. Mun unelmat ei loppuen lopuks oo realistisia ja ne mitkä asiat on mahdollisia, en koe niitä unelmiksi vaan kohtaloksi mihin on pakko tyytyä :D Taas vaihteeks kuulostaa angstiselta. Hupsis, ei ollu tarkotus :D
Mä tehtailen näitä postauksia nyt ihan olantakaa. Vaikka tosiasia on, että ton alun kirjotin jo ties koska ja sen varjolla voin tulla teille näyttämään tähän miten noloja kuvia löysinkään kun siivoilin vähän sellasta tietokoneen kuvista löytyvää kansiota kun "Hannannaama" Niitä kuvia oli siellä ihan hirveesti ja tässä jotain turhia teiniposepoimintoja sieltä :D Naurakaa. Näitä olis joku 1000 lisääkin, kattelkaan jos joskus jaksaisin taas viihdyttää teitä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti