Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-06-11

And again and again

Mä en jaksanu tänään olla pihalla, aurinko alko sattuun päähän ja kaikki oli huonosti ja ties mitä. Se oli aika kummallista. Oikeestaan tänään oli tosi epätyypillinen Hanna -päivä O_o. Makasin siis sohvalla ja söin. Sitten mä päätin kattoo Uusikuun, ja joo, tottakai vain Robert Pattinsonin takia. No ei, siksi, että halusin palauttaa sen kirjan tapahtumat mieleen että pysyisin paremmin mukana tossa Epäilyksessä. Mutta en siis toki kiellä, etteikö ne miekkoset siinä leffassa olisi hotteja ja niitä voi kyllä hyvinkin katsoa monta tuntia putkeen :D Aah. Ok, kyllä mullekin sellanen mies kelpais. Mut ok, ei mun tarvi sellasta lähtee Amerikasta ettiin, kyllä sellanen löytyy varmaan Suomestakin. Ainakin toivottavasti. Tai siis, ainahan ne leffojen miehet on sellasia saavuttamattomia, mitä vaan kuolataan :D, ainakin mielestäni. Siis ne on vähän kun epäolentoja. Siinä vierähtikin sitten kaks tuntia ja kun se loppu, tuli telkkarista Serrano, joten sitä sitten kattelin. Niiden jälkeen söin ja lähin äitin ja isän kanssa kauppaan. Joo'o, mä todellakin lähdin niiden kanssa kauppaan. Tää oli todellakin epätavallinen päivä. Käytiin Lidlissä ja Suurjaossa ja sitten mentiin ottaan pihaan aurinkoa.

Kyllästyin siihenkin makoilemiseen ja kysyin lähtiskö Kaisa uimaan ja kyllähän se lähti. Ja kyllä se uiminen virkistää aina mukavasti :) Uimisen jälkeen menin kuokkavieraaks Kaisalle, koska oli Heidin synttärijuhlat. Ja kyllähän sipsit ja kakku maistukin :D Kiitti Heidille siis :) Sen jälkeen mun piti vielä jäädä syömään grilliruokaa, mun vastustukset ei auttanu ja noh, ainahan se grilliruoka on hyvää. Sen jälkeen saatiin vielä kuohuviinilasilliset, vaikka Kaisa eka vastustukin koska olin skopalla. Siis voiei! :D 
Meillä oli tänään siis se putkiremontti, eli viemäriin ei saanut laskea mitään, eli siis vessankin käyttö oli kiellettyä. Ne putket mitä sieltä revittiin irti, oli oikeestikkin aika toskasessa kunnossa. Eli siis hyvä asia että ne on nyt uudet :) Kiitokset Iskälle :)
Oikeestaan on hyvä että Iiris on Spainissa, koska nyt mulla on oikeestaan aikaan vaan löhötä. Okei tää kuulostaa siltä et raahautuisin aina Iiriksen luokse :D, ei vaan, siis että on hyvä kun mulla ei oo mitään halua lähtee mihinkään niin voin oikeesti vaan ottaa rennosti ja löhötä. Ja sitten on taas ihanaa nähdä Iiris, kun se sieltä matkalta tulee :) Mutta juuh. Oli mulla jotain järkevämpääkin asiaa mutta luuletteko että muistan. Aivan, en muista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti