Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-06-26

Hiljaa nimes lausuisin

 Hehe, päätin kokeilla pitkästä aikaa kukkasia kynsiin. Ja ne kyllä feilasi ihan hemmetisti, mutta ihan sama. Otetaan sitten huomenna pois. Hyi. Ja muutenkin kynnet oli jotenkin ihan kauheessa kunnossa heti sen jälkeen kun olin lakannu ne. Kynsilakat ei oo tosiaan mun juttu. Tiedän sen nyt. Tai tiesin jo aikasemminkin. 
Hetkisen käveln jälkeen osa mun kynsistä näyttikin jo tältä kun joka asia pisti potuttamaan ja ärsytti suunnilleen kaikki. Mikä sen mukavampaa on raapia hyvin irtoovia kynsilakkoja ärsytykseen, hehe :D Tän takia en hirveesti myöskään niitä käytä, koska mua ärsyttää usein ja mun kynnet menee ihan huonoon kuntoon :D
 Suoritin tällä kertaa kävelyretkeni Iidesjärven rannalle. Siellä on oikeestaan mukava tunnelma kun saa kävellä lähes yksin ja on rauhallista ja sellasta mukavaa. Aikaa ajatuksille toisinsanoen. 
 Eksyin matonpesupaikalle, mistä mä muistan aina tän kyltin. Tai siis kuka HULLU joisi Iidesjärven vettä :D Mulle ei tulis koskaan ees mieleenkään kun sitä ees kattoo. Hyi, kuvottaa koko ajatuskin. Ja sitten toi sana altaillakin on vähän hassu vaikka kyl tajuan sen :D Tuntuu että toi olis joku maauimala tai jotain.
 Iidesjärvellä jos jossain on lokkeja. En oo tajunnu sitä aikasemmin. Mutta tänään kun kävelen sinne, se ääni oli jotain kauheeta. Ne kaikki varmaan piti mua tunkeilijana ja yritti häätää. Vähän tyhmiä jos saan sanoo, jos niille ei tullu mieleenkään että mua ei hirveesti kiinnosta mennä urkkimaan niiden pesiä, varsinkaan kun lokeilla on muutenkin tapana kakkia kaikkien päälle...
 Meen kodistani ehkä kilometrin jonnekkin, niin maisema muuttuu heti tollaseks ihanan metsäisen kauniiksi. Mä rakastan tätä kohtaa koko tolla rantakaistaleella, koska noi puuhommelit minkä päältä kävellään on niin kivoja :D Voisin mennä johkin metsään käppäileen vaikka ikuisuudeks jos siellä oli kauniita vesiputouksia, riippusiltoja ja tollasia puuhommeleita. Ok, sanokaa ny joku vielä et muuta sademetsään :D Kyl mä meinaan tiedän, et sellasia on olemassa.
Katon facepalmaavasti ihmisiä, jotka esimerkiks järveen pudonneena tai kastuneina tai esim jos niitä on heitetty tomaatilla alkaa kiljuu ja huutaan ja kaikkee. Voi itku jos kastut, ethän sä tuu käymään suihkussa kun semmoset tuhatmiljoonaa kertaa elämässä. Tai toinen et jos sä vaikka kaadut johkin mutakasaan tai kaadut heinikköön. Et kuole siihen. Olishan näitä muitakin mut asian pointti oli se, että jos mä kaatuisin johkin heinikköön, tai ees tielle mikä on täynnä etanoita mä kiljuisin ihan H*LVETISTI ja huutaisin ja riehuisin ja riisuisin vaatteenikin varmaan samantien ja hyi en tie mitä tekisin tukalleni. Voin luvata. En tie paljookaan ällöttävämpää esimerkiksi Suomessa kun etanat. Ne on kuvottavampia mitä oon koskaan nähny suunnileen :D Onhan ne näin kuvissa ihan söpöjä, mut sit kun esim. Isonportintie on TÄYNNÄ noita ja niitä pitää väistellä niin siitä on hauskuus kaukana.
Joo, ei mulla muuta. Oli vaan pakko päästä illalla haukkaan happee.

2 kommenttia:

  1. AHH MITÄ KUVIA! Hanna sä vaan osaat!!:)

    VastaaPoista
  2. Ai :o:D luulen aina et ne on ihan huonoja :D mut kiitos eerika niin sullakin :)<3

    VastaaPoista