Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-06-25

Me ei mennä nukkumaan

Hehhe. Mustapa ei oo kuulunu, mikä on sinänsä aika hassua :D Mutta nyt kuuluu. Juhannushan se oli. Ja mä vietin sen huippukivassa kaveriseurassa Iiriksellä. Hmm... No mä päätin jo joskus, että en todellakaan kaikkea aijo alkaa selittämään, vaikkakin selitettävää olisi. Joten päätin yksinkertaisesti valita sieltä täältä muutamia asioita, joista kerron lyhyesti. 
1.  Menin Iirikselle siis viideltä ja seurueeseemme kuului illan aikana Iiris, Minä, Julia, Veera, Oskari, Aarni, Juho, Toni, Heli ja Nikke. Toivottavasti en unohtanu ketään :D Pääasiassa vaan istuskeltiin ja katseltiin telkkarista Oskarin leffoja ja muutenkin oleskeltiin mutta teimme myös yhden virkistävän iltakävelyn joskus kahdentoista jälkeen. Niin Heli, Toni ja Niklas poistui joukostamme johonkin kellonaikaan, kello tais kuitenkin olla jotain 9 tai jotain?.
2. Hehhe. Lähettiin sitten pihalle, koska Iiriksellä tosiaan oli niin kuuma ja päädyttiin koulun pihaan ottaan ryhmäkuvia :D Köyhääkö? Ehei, vaan mukavaa. Kerrankin koko porukasta kuvia, eikä mitään ylizoomattujaheilahtaneita kummallisuuksia. Käveltiin Siirtolapuutarhalle ja siellä sitten hetken käveltyämme kuultiin kun joku huusi "HEI" Oltiin että huutaako toi meille vihasesti vai moikkaako se. Huudettiin sille sitten että Moi ja yhtäkkiä kuuluu uudestaan "Hei, AUTTAKAA!" Mentiin sitten kattomaan että mitä hemmettiä niin joku miekkonen oli jumittunut vesitynnyriin. Oskari sitten auttoi sen sieltä pois ja se mies kiitteli kovasti ja toivotteli Juhannuksia. Myös sen vaimo tuli ovelle naureskeleen sille ja hoho, no kyllähän siinä väkisinkin alkaa naurattaa. Mutta tehtiimpähän (tai Oskari) päivän hyvä työ ainakin :D Ei tää ehkä nyt kuulosta miltään, mutta kyllä se silloin kahentoista jälkeen nauratti ihan hirveesti :D
3. Me katteltiin leffoja. Alotettiin kattoon leffaa. Voi juma unohdin sen nimen :D Se oli joku miehen nimi. Voi homo. Se jäi kuitenkin kesken ja myöhemmin alettiin kattoon Seitsemää. Se jäi kesken ja olisin kyllä oikeestaan halunnu nähä sen. No, jos sen joskus vaikka näkis uudestaan, ja silleen et keskittyminen olis ihan 100% siihen leffaan. Kaks leffaa kuitenkin katottiin kokonaan Kill Bill ja Kill Bill2. Oli lievästi ulkona tosta ykkösestä ja loppupuolella menin sitten makaan vaan lattialle nukkuun kun en jaksanu enää seurata :D Kyl mä siitä kuitenkin jotain tajusin, mutta enemmänkin olisin voinu. Heti perään lähti sitten Kill Bill2. Juho ja Oskari lähti käymään jossain pihalla vielä ja se leffa jäi kesken. Sillä aikaa me tytöt mentiin nukkumaan. Sit mä yhtäkkiä havahdun kun Juho istuu mua vastapäätä. Sit mun oli pakko herätä ja kattoo se leffa niiden kanssa loppuun. Tosin kysyin joku kymmenen kertaa että kauanko tää vielä kestää ja se aina ihan justiinsa lopussa. Silti niitä minuutteja vaan jotenkin kulu :D Eikä ne eka ees halunnu kertoo mulle loppuratkasua. Niiden leffojen jälkeen Juho lähti kotiin ja me mentiin nukkuun.
4. Hups. Aurinkokin pääs alkaa nouseen. HEI, eihän me oltu vielä ees nukkumassa!! ;O No, pistetään sen piikkiin että nyt päivä on kuitenkin pisimmillään että.. noniin :D
5. Mä nukuin lattialla. KOSKA MÄ HALUSIN. Olisin päässy Veeran ja Julian viereen sänkyynkin mut päätin jäädä lattialle koska mulle tulee jo siinä että nukun yksin ihan sairaan kuuma. Ja kuitenkin koska jäin vielä kattoon sitä leffaakin niin olisin varmaan vaan herättäny ne kun olisin menny nukkuun :) Ja mä oon jo itseasiassa ihan tottunu siihen :D, kotona meinaan on tullu vietettyä kans aika sairaan monta yötä lattialla. Ei siinä ees tuu enää mikään paikka kipeekskään.

6. Kaikki tämän tekstin kellonajat, tota kävelyä lukuunottamatta on sensuroitu, ettei äidiltä ja isältä tule vihaisia katseita :D Tätä saattaisi olla kivempaa lukea kellonajoilla mutta ehei. Olen hiljaa :D Se voidaan toki kertoa, että herättiin sitten loppuenlopuks yhentoista jälkeen.

7. Kotona mä menin sohvalle ja nukahdin. Ja nukuin varmaan viis tuntia. Ja empä sitten sinne kesäteatteriinkaan jaksanu lähteä, en vaan yksinkertaisesti jaksanu nousta. Sit kun heräsin, menin syömään maailman parhaita perunoita. Yks niistä on sydämen mallinen. Olisin voinu tietty ottaa siitä kuvan. Nyt vois mennä haukkaan happea, muuten tulee aika sisäkissäolo, en kyllä tiiä miks :D Ja musta tuntuu ihan sunnuntailta  ja unirytmi on sekaisin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti