Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-06-11

Just can't get enough

Haha, sain päivällä kunnon naurut kun luin jotain Nekala -keskustelua. Siinä kaikki pelkäs niin Nekalaa ja oli se niin kuvottava paikka että huhhu. Murhia ja kaikee voi OMG kuinka täällä voidaan elää. Niimpäniin. Sitä tässä voidaan sitten ihmetellä vaikka koko kesä. Mutta mun mielestä Nekala on oikeesti tosi rauhallinen paikka, ei tosiaan uskois asuvansa kolmanneksi vaarallisimmassa kaupunginosassa koko Suomessa. Niissä keskusteluissa luki ettei täällä uskalla yksin kulkea illalla. Kyllä muuten uskaltaa :D Mutta ihan miten vaan.
Mietin aika usein, että kuinkahan monta pääpalkintoa multakin on jääny lunastamatta kun en vastaa vammasiin numeroihin. Ne numerot on ihan perseestä, kun ne ei usko että joo en ole äitini. Se on äärimmäisen rasittavaa kun ei voi koskaan tietää että soittaako joku puhelinmyyjä, operaattorimyyjä, joku joka kertoo että oon voittanu kilpailun vai muuten vaan joku randomi. RAAH. Yleensä painan punasta tai sitten väitän etten oo koskaan kuullukkaan äitini nimestä :D 

Aamupäivän mä makasin pihalla. Tiedoksi kaikille että kuva on otettu varjossa olevasta lämpömittarista kellon ollessa ehkä 2. Tukka oli märkänä hiestä koko päivän. Mulla meni hermo, ei siinä paikallaan vaan yksinkertaisesti jaksa olla ja lähin suihkun kautta kaupunkiin. Siellä osasinkin sählätä ja kunnolla, naurattaa oikeastaan vieläkin :D Ei sitä kuumuutta tajua, ennenkun käy vilposissa kaupoissa ja tulee taas pihan lämpöön. Ei huhhu. Jätin pyörän koskariin ja lähin siitä käveleen keskustorin suuntaan kaupoille. Suunnitelmissa oli ostaa vaatteita, joku kiva kesämekko mut ei sitten. Huomasin kaupassa kerääväni koko ajan keltaisia vaatteita sovitettavaksi. Yllätyin, että tällä kertaa ongelma ei ollut siinä että näytin läskiltä vaan ne vaatteet vaan ei yksinkertaisesti sopinu mulle. Oon lisäks saanu jonkun päähänpinttymän, et olisin jotenkin pieni, vaikka oikeesti en edes ole. 40 on meinaan ihan sopiva koko
Stadiumista tarttui mukaan päivän ainoat vaatekappaleet, nimittäin uudet bikinit. Koko oli 38 ja hintaa oli öö 10 ja 8 €. Ostin myös mustan alaosan, syystä että mulla on niin paljon eripari bikineitä. Nyt on hyvä, kun musta sopii kaikkeen niin voin yhdistellä kaikkia mukavasti. Oikeestaan mun ei ollu tarkotus ostaa noita punasia mut hei, olihan noi vaan niin söpöt et en voinu jättää niitä kauppaan. Jotain mukavaa piristystä meinaan!

Epäonnistuneiden vaateiden oston jälkeen menin Anttilaan josta löytyi se kauan haluttu Sims3 ja lisäosa Iltahuvit. Älkää pelästykö, ei ne noin paljoo maksanu, vaan oli mun onnekseni alennuksessa!! :) (En mä niitä muuten olis ostanukkaa) Latasin noi äsken ja aah, sitten kun vielä osaisin pelata niin kaikki olis hyvin :D Kun olin lähössä sitten pihalla sieltä kaupasta, hälyttimet alko piippaan. Menin sitten takasin kassalle ja se myyjä tarkisti noi tuotteet ja kokeili. Ne ei enää piipannu. Kokeilin mennä uudestaan ja piippasin taas. Siinä vaiheessa olin vähän  WTF. Se myyjä otti sit sellasen vempeleen ja katto et mikä mun kassissa piippaa. Siellä oli vaan bikineitä ja kirjoja... O_o. Ei oikein ymmärretty mikä sielä piipitti, ihan kun mun bikinit olis piipannu sisäisesti. Okkke. Sitten kokeilin uudestaan ja mikään ei enää piipannu. 
Suomalaisesta hommasin vähän kirjoja. Kun nyt on sitä aikaakin lukee. Ja eihän mulla oo rästissä ennestään kun joku 10 kirjaa? :D

Kesä on täällä taas. Ja ajattelin vihdoinkin vuoden taon jälkeen saada nää luettua, ennen lukioo. Silloin ei kuitenkaan oo aikaa. Oikeestaan luin tän puoleen väliin viime kesänä, mut koska oon luultavasti unohtanu kaiken niin päätin alottaa alusta.

Illalla olin puistossa ja sitten mulla meni hermo kuumuuteen ja lähdin uimaan. Kiia soitti ja ilmoitti tulevansa mukaan :) Lahdeksella oli ihan hemmetisti porukkaa ja siellä oli myös ex D-luokkalaisia pitämässä grillibileitä, eli moikkasin myös heitä :) Sen jälkeen tulin kotiin (ihme, olin aikasin kotona) ja syötiin makkaraa ja tein fetasalaattia.
Huomenna on sitten kivaa kun ei pääse vessaan koko talossa. Jipii putkityöt! Voisin lyödä vaikka vetoo et mulla on huomenna kuitenkin kauhee hätä ja en pääse vessaan :D Olis niin mun tuuria. Ja jos aijon siis mennä vielä vessaan, niin viimisen kerran sinne pääsee kuulemma ennen kaheksaa O_o, varmaan heräänkin. Ja viemäriin en saa vettäkään pistää. Luuletteko että muistan. Noh, kattellaaan :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti