Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-06-21

Hanna ragee osa1

Ok, nauran tolle itekkin niin paljon mut ihan hiton sama :DD:D:DD::D. Mun naama on kun kalkkilaivan kapteeni, vaikka täällä on oikeesti pimeetä. Ja voin kertoo, että mun kuvausyrityksistä ei tullu mitään, koska mun käsi oli aina liian hidas painaan sitä nappia. Onneks kuitenkin aivoihin ikuistui monta kaunista salamaa. Että mä oikeesti rakastan ukkosta <3
ps. alkukuva edustaaa :D

5 kommenttia:

  1. IHAN SIKA HYVÄ :D:D::D:D:D::D:D::DD::D:D:D::D:D::D:D::D:D:D:D::D::D ihan sika ihana! HYvä ku noita jyrinää ja salamii vaa tulIX d iha rutohyvä:)

    ihana hannuliini!

    VastaaPoista
  2. :D:D::DD::D Nojaa kiitos :) tottakai oon edustava likasilla hiuksilla ja ylivalottuneella kameralla :DD

    VastaaPoista
  3. Aivan yli ihana Hanna<3 Rakastan näitä sun videoitas!

    VastaaPoista
  4. :DD Kiitosta, kiia mä tiedän et sä rakastat:)<3 :D

    VastaaPoista
  5. mäkin rakastan näitä !:) aaaaaaaaaaaaaaw

    VastaaPoista