Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-06-19

Henkilökohtaisesti mulla on ihan jees

Henkilökohtaisesti en tiedä haluaako Eerika, Sanna, Sonja ja Iiris esimerkiksi tietää, että luen tällä hetkellä facebookista meidän joululomallisia keskusteluja. Okei, uskon että ei, koska mäkään en olis välttämättä halunnu saada tietooni, että ne ei oo ees tuhoutuneet xD Nooo, kivaa että joku piristää munkin päivää :) Ahahhahahaha. Okei. Ja siis silloinhan mä muuten perustin tän blogin. Jännää.
Tästä päivästä ei oo taas vaihteeksi yhtään mitään kerrottavaa. Oikeastaan on vähemmän kun voisi olla. Olin kotona, olin Siirin nimppareilla, olin puistossa, olin Iiriksellä ja Juholla. Juho sai kokiksensa. Ja se olikin päivän kohokohta. Tulin jo kymmeneksi kotiin, koska halusin olla kilttityttö ja mulla on kuulemma huomenna työpäivä. Ainiin. Se siitä aikaisesta heräämisestä muuten ahahahhhaa xD No, kattellaan jos joskus sitten.

Säädin tänään muuten myös vähän lukkareita vielä. Kyllä ne muuten on ihan jees, mutta tänään päätin heittää yhden matikan pois, koska minua oltiin kusetettu perkele. Sen tilalle otin jännästi enkun ja sen enkun tilalle kemian. Ne, jotka näitä norssin lukkareita on tehny, tietää mistä puhun. Ja kävi niin ja näin ja nyt mulla on sitten jaksossa neljä, missä muutenkin oon jo 8 - 4 koulussa, 6 tuntia kemiaa viikossa. Oi miten ihanaa! Luulen ja olen aika varma, että tulen niin sekoittamaan ne kurssit keskenään, tai siis toivottavasti en, mutta silti. Ainoa plussa asiassa on, että sen pakollisen kemian kurssin asiat käytiin jo sillain perustiedoiltaan nyt ysillä.

Ja voi että kun laiskattaa. Mulla oli tänään kamera ja mulla on kuvia, mutta hehe. Ne kuvat on tossa pöydällä olevassa kamerassa. Kattellaan jos aamulla irtois jotain henkevää. Nyt kun kerrankin oon aikasin kotona, niin voisimpa mennä katsomaan Serranon perhettä, jonka vikan jakson missasin tänään. JES. Hehe, edit. laitoin sittenkin ne kuvat kun Kiia niin kauniisti pyysi ja lisäsin vähän juttua. 

3 kommenttia:

  1. HIIIIIIIIIIIIIHHI:) KUOLEN. Järkyttäviä keskusteluja, uskoisin.. :D::D:D:D::D.D ghhahahahghahghahhghaha

    VastaaPoista
  2. Mistähä me ollaa puhuttu tos keskustelussa? :-D

    VastaaPoista