Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-06-13

Sata aurinkoo meille paistaa

Mulla on kauhee kiire päästä lukeen hetkeks kirjaa. Siis siksi aikaa, kunnes nukahdan. Mutta ensin tää ofc. Muistin eilen sen asian, mistä mun piti kirjottaa ja sehän oli sellainen, että mä niin rakastan puutaloja. Varsinkin näin helteillä tuntuu, että nukkuisin ihan oikeasti saunassa. Ei auta, vaikka verhot olis kiinni päivän, kun jos tänne kerran se kuumuus pääsee, se ei lähde sitten millään pois ;O. Yritin saada viileämpää oloa nukkumalla vuodesohvalla avoimen ikkunan alla, mutta oon todennu, että tää vuodesohva saa mun tukan rasvoittumaan ja jokaisen lihaksen kipeeks. Noh, kattellaan jos tän yön vielä kestäisin. Toisaalta en halua valittaa, koska no, onhan kesä kuitenkin kesä ja silleen.

Aamulla olin pihalla lukemassa, joo'o, Epäilystä. Haluan saada sen luettua, että pääsen kuolaan Pattinsonia siinä leffassa. Ok Hanna. Sitten päivällä olin Kaisan kanssa ja käytiin uimassa Meerin ja Heidin kanssa. Kun tulin kotiin, mua väsytti ihan hirveesti ja ajattelin, että tuijotan frendejä koko loppuillan, kun vähän ukkostikin. Mut sitten Heli soitti ja en mä nyt voinu jäädä sisälle kun pyydettiin pihalle ja ulkonakin oli ihan hieno sää. Mentiin sitten seurakuntalolle ja alkoi sataa. Mentiin katokseen. Meitä oli siis Nikke, Toni, Julia ja Heli. Sitten Reko tuli ja sen jälkeen Kiia, Veera ja Wilma.

Ne lähti kyllä mäkkiin yhessä kohtaa ja kun ne tuli, päätettiin lähtee Norssille pelaan korista. Tajusin vasta äsken, että Julia, Heli, Toni ja Nikke ei tullut sinne, koska ne oli lähdössä aika pian. Ok, en muistanu ees sanoo moikka kun luulin ihan oikeesti että nekin olis tullu. Pitkä muisti on aina ihan kiva juttu. Kun kello oli jotain öööh kymmenen, sinne tuli myös Oskari, Juho ja Aarni. Veera onnistui kompastumaan omiin varpaisiinsa ja sitten isovarpaasta alkoi tulla verta. Lopulta koulun pihaan jäi vain mä, Kiia, Oskari ja Aarni. Mulla ja Kiialla oli meneillään (kuten tavallista) kauhee hepuli :D, mutta onneks nauru pidentää ikää! Oltiin päätetty pelata yks peli, joka alkoi jotain 25yli 10. Ja joo'o, se peli kesti nimittäin 20 vaille 12. Eli tunti 15 minuuttia. Ja joo, kaikki oli myös sen pelin aikana ysin kohdalla nollannut. Lopulta se tilanne oli 9 9 8 0, olin toi nolla. Aarni nollas ja se jäi sit oikeestaan Kiian ja Oskarin voittotaisteluks. Ja Oskari voitti :) Olin ihan ilonen et se peli vihdoin loppu, koska hyttyset oli alkanu yhentoista jälkeen kiusata mua ihan kivasti! :((( Päivä oli siis ihan jees! :)

Kotona vedin lettuja ja näkkäriä. Ja toihan oli maailman tärkein huomio eiks niin. Kuvia oli taas huimasti. Ehkäpä niitäkin vois alkaa ottaan taas :)! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti