Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-06-27

Loppuu se joskus ennen kuin alkaa

Kuvina toimii eiliset kuvat, mutta koska eilisestä ei juurikaan ole asiaa, pakotan itseni kertomaan teille myös jotain tästä aamusta. 

 Kuten lupasin, ne kynnet lähti hemmettiin ja tilalle tuli jotain erittäin merkillistä. Mä en oikeastaan itekkään tiedä, että mitä ihmettä nää kaikki yrittää esittää. Peukalossa on sellanen mansikan tai leppäkertun näköinen ihme omituisuus kun oli ongelmia päättää mitä mä siihen yritän säätää. Ok, täytyy kyl olla ny ylpee itestäni kun a) toi viinirypäle näyttää oikeesti rypäleeltä ja b) noi on vieläkin mun kynsissä eikä mun hermo oo menny :D
 Eilisestä lyhyehkösti. Lähdin perinteiselle aivojen ajattelukävelylle, mutta en päässyt kun koulun pihaan ja matka tyssäsi siihen, että näin äärinmäisen huonosti tennistä pelaavia ihmisiä, niille ei oltu edes opetettu lyömään oikein. Mun oli sitten pakko puuttua asiaan ja mennä kertomaan miten sitä palloa kuuluu lyödä. Pienen opettamistuokion jälkeen lähdin uudestaan kävelylle ja hain Iirikseltä juhannuksena sinne jättämäni limsat. Illemmalla Julia soitti ja lähdin sitten ulos Helin, Julian, Juhon ja Oskarin kanssa. Istuskeltiin nekalassa ja käytiin Juhon kanssa kaupassakin. Ja noniin, siinähän se ilta sitten menikin :D
 Illalla puhuinkin sitten henkeviä Iiriksen kanssa (älkää lukeko tästä eteenpäin jos ette kestä lukea menkoista. Mutta valitettavasti niistäkin on joskus puhuttava, niin arkipäiväinen asia kun se onkin...). Aihe koski menkkoja ja pidinkin Iirikselle valituspuhetta, tekstiviestillä tosin mutta silti, että mielestäni on kyllä täysin väärin, että kaikilla on eripituiset menkat. Ja olen vahvasti sitä mieltä, että se väli pitäisi olla jokaisella vähintään 30 päivää, ei päivääkään vähemmän, kun muutenkin niissä on kestämistä >:::::::<. Onko joku muu samaa mieltä kanssamme? :D 
 Niiin. Tästä aamusta. Ihan oikeasti mulla oli tänään ihan sellanen fiilis, että voisin lähteä kouluun :D Mä nousin ylös jotain varttia vaille yheksän ja puin sellaset vaatteet, millä voisin olla koulussakin. Haha. Se tunne oli jotain jäätävää. Kun menin alakertaan oli vähällä etten alkanu ettiin reppuani. Oli meinaan ensimmäinen kerta lomalla kun mä herään ennen yheksää ;O. Ja yllättävää oli, että kun vihdoin pääsin ylös sängystä mä olin ihan virkee. 
 Valitettavasti koulun portit oli kiinni joten päätin kokeilla onnea Nekalan koulun kanssa ja hehhe, siellä ovet olikin sitten auki ja pääsin sisälle. Ok älkää nyt tosissanne luulko että olin menossa kouluun :D Nou never, vaan mä olin menossa hammaslääkäriin. Jos jotain Nekalan koulussa ei oo pilattu jollain rumalla nykyteknologialla niin se on kyllä hammalääkäri. Se on varmaan niitä ainoimpia mistä tykkään siinä imperiumissa. Me meinaan oikeesti näyttää hyvältä ja paljon paremmalta kun ennen. Tuomio oli reiän poraus ja paikkaus ja hammaskiven poistaminen. Eli ei mitään kovin kummallista. Se tosin on vaan epäreilua että toiset voi vetää pussikaupalla karkkia ja niiden hampaille ei tapahdu mtn ja vaikken ees vedä pussikaupalla karkkia, reikiä vaan tulee :( No, kaikkia ei ole onnistanut hamapiden suhteen :D
Ps. En tajunnu eilen et aurinko voi olla niinkin lämmin, kylläpä sen kesän unohtaa nopeesti :D. Mulle tuli ihan hirveen kuuma, en jaksanu liikkua :D Ja vähän köyhää, en varmaan ees saanu päivän d-vitamiiniannosta kun makasin tollasilla napapiirivaatteilla auringossa.......... D:

3 kommenttia:

  1. Olen samaa mieltä sun ja Iirksen kanssa todellaki!
    Ja noissa hampaissa mulla on myös sama ongelma todellaki.. :(

    VastaaPoista
  2. hienoa kiiia että olet samaa mieltä :D ja voiii eii :(

    VastaaPoista
  3. hienoa kiiia että olet samaa mieltä :D ja voiii eii :(

    VastaaPoista