Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-06-07

Älä luota sen lupauksiin


Joo lol, en toki näytä hikiseltä :D, ja mulla muka puhdas tukka, haha :D
Hehe, ei toi äskinen postaus nyt millään täydentynytkään. Katotaan jos vaikka illalla sitten :D Nyt kun mä tähän raahauduin, joo ei oo kuvia älkää ees luulko, niin voin kertoo että aaaaaaaaaaah mä tykkäään! Mulla oli kello soimassa tänään yheksältä, syystä että (joo, lukekaa oikein) heräisin ottamaan aurinkoa. Jaksoin kuitenkin vasta nousta puol 11 ja menin suihkuun. Suihku oli maailman turhin juttu, koska kun olin ollut pihalla bikineissä 5min hiki vaan valui kaikkialla. Enkä yritä nyt edes kusettaa, koska niin se vaan on :_D Oon sit siitä asti kuivannu itteeni pyyhkellä viiden minuutin välein.

Ulkona on nyt ihana sää, huimat 28 astetta varjossa!! NAUTITAAN SIIS, eikä nökötetä näin koneella. Okei, mä tulin oikeesti vaan hakeen tavaroita jos lähtisin puistoon ottaan aurinkoa, ken tietää mitä teen. Skopaa voisi taas harkita, koska toi lämpö lamauttaa todellakin, eikä tällä hetkellä jaksais muuta kun kääntää kaasua. Pyörällä polkemista pidempää matkaa on ees turha ajatella. Uiminenkin himottaa, katotaan jos jaksaisin alkaa menkkojen kanssa tapella uimaan menemisestä. (Mun tuuria, että ne on just nyt)

PS. PIHALLE KAIKKI JUURI NY! ja ÄLKÄÄ UNOHTAKO AURINKORASVAAA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti