Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-06-15

River flows in you

Siihen, että musta ei oo pahemmin kuulunu nyt oli siis erinäisiä syitä. Ja yksi niistä on otsikko. Mä löysin vihdoin nuotit siihen Bella's Lullabyn nimelläkin esiintyvään lauluun ja mun päivät on mennyt myös sitä opetellessa. Se on vaikee, muttei mahdoton. Tota kappaletta voi kuunnella väsymättä vaikka 1000 kertaa putkeen youtubesta ja spotifystä. Se on vaan niiiiiiin kaunis. En tajua miten Milla osaa soittaa sen ulkoo ja vielä niin kauniisti. Mulla siihen pisteeseen pääseminen viekin sitten varmaan vuosia. Mitenköhän mulle just nyt tuli hirvittävä himo päästä takas Tanjan pianotunneille. Hmm... Voi ETTÄ. Miten mua osaakin ärsyttää nyt niin sairaana. Mieluiten olisin menny näköjään amikseen jollekkin sähköalalle ja alottanu taas pianonsoiton. Tyhmä kun oon, niin en niin tehnyt. *Hakkaa päätä seinään* Ja joo, oon niin taulapää, että mun piti kirjottaa noihi nuotteihin niiden nimet että opettelu menis vähän nopeemmin :DDD
Kuten mä varmaan oon kertonukkin, toivoin että mun Twilight lukuinto tulis takasin kesällä. Ja niin se tulikin. Eilen siis luin edelleenkin Epäilystä ja punnitsin pitkään, että katonko leffan vai enkö kato. Päädyin ainakin päivälllä vielä kirjaan. Koska kirja on aina kirja ja se on jotenkin nyt tässätapauksessa se parempi. Leffa on sitä varten, että voin kyylätä Jacobbia :D Tehtiin Kiian kanssa myös diili, että sille Edward ja mulle Jacob. Ehehhe, köyhääkö? :D Tänään voisin lukee sen kirjan loppuun, kun ei siitä tosiaan oo enää kun 50 sivua lukematta.

Illalla en enää kuitenkaan voinut vaan lukee kirjaa, koska olin varmaan lukenu sitä jo liikaa, joten päätin sitten pistää sen hemmetin DVD:n pyöriin. Leffa oli tottakai hyvä, mutta ne tapahtumat menee vaan niin erilailla siinä, kun kirjassa. Eli siis, oon ihan iloinen että luin noi kirjat suunnilleen ensin. Ok joo toi lähes 700 sivunen Aamunkoi lukematta. Siihen meneekin sitten elämä :D
Oon muuten aika läppä tyyppi. Eka dissasin koko Twilightin ihan maanrakoon ja nyt oon kauhee fanittaja. Ok, se syy, miks mä dissasin sen oli, että mua ärsytti kaikki hemmetin rasittavat teinit, jotka sen perusteella mitä minä näin meni kattoon sen leffan niiden näyttelijöiden takia. Tai siis, kun en ollu silloin mitään lukenu tai mitään, musta tuntu, että se leffa ei olis hyvä, koska niinku kai jotenkin ajattelin että kaikki se palaute mitä siitä kuulin liitty jotenkin vaan niihin näyttelijöihin. Tätä on nyt hieman vaikea selittäää, koska ymmärrätte kuitenkin tän väärin :D No siis, se kuulosti hirveeltä massateini-jutulta. Ja oon ihan ilonen, ettei se nyt ihan kuitenkaan sellasta ollu.

Asiasta nuudeleihin. Päivällä mulle tuli ihan kauhee himo mennä kauppaan ja karkkiosaston sijaan marssin nuudeliosastolle. OK. Sieltä mukaan tarttu riisinuudeleita, sinänsä uusi tuttavuus, koska yleensä vedän aina niitä pirkan mitälie maustettuja :D Itseasiassa en oo syöny nuudeleita pitkiin aikoihin. Isän mukaan siis vehnäpaakkuja mut kyllä ne nyt joskus sallitaan ;O. Söin noita sit jauhelihakastikkeen kanssa mitä myöskin tein. Ja se kastike oli jopa ihan hyvää. Yleensä multa meinaa aina kusta noi jauhelihakastikkeet, syytä en tiedä. Tai siis, niistä ei niinkun tuu kastikkeita vaan jotain mössöjä :D Niinkun kyllä tänäänkin mut.... No, makuhan se pääasia on. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti