Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-06-29

Make Me Walk, Make Me Talk

Kerrankin otsikko, jossa on oikeesti tiivistettynä koko päivä ja se mitä haluan sanoo, ainakin melkein. Mun eilinen aamupäivä meni siis Katrin kanssa puistossa, käveltiin ja juostiin sitä ympäri, leikittiin tulikeijuja ja tehtiin ruokaa. Saatiin myös haava käteen, pestiin käsiä ja juotiin paljon vettä. Tunnetusti oon surkee leikkijä, mutta onneks Katri osaa aina kertoo mulle etukäteen mitä mun pitää sanoo niin kaikki on hyvin. Syömään ei tietenkään millään oltais haluttu lähtee, aina joku uus leikki oli menossa, mutta onneks sain lopulta tahtoni läpi ja päästiin syömään spagettia. Iiriksen puistossa oli meidän lisäks myös Tuomas, jonka ei valitettavasti tarvinnu tulla mukaan leikkiin :D Ja toi allaoleva hamsteri, jota kyllä marsuks sanottiin, on täynnä saippuaa :D Se siis ei varsinaisesti ole mikään lelu. 

 Eilinen sää oli ihana. Se oli se kesäsää, minkätakia kesälomalla ollaan. Päällä mulla oli se uus keltanen paita ja trikoo shortsit, ja niilläkin tuppas välillä olla liian kuuma. Iltapäivällä näin Kaisaa ja hetken myös Iiristä ja illalla menin henkevälle kävelylle Iiiriksen kansas Viinikanpuistoon. Illalla Kaisa tuli vielä raahaan mut lenkille kun kello oli jotain puol 11. JA SE KESKEYTTI MUN BARBIE -LEIKIN! Arvatkaa olinko vihainen >.<
 Joo, siis todellakin. Kaikilla meillä on varmaankin ollut barbeja jossain kohtaa elämässä. Mun mielestä ne on oikeestaan erittäin epämuodostuneita ja huonoja esimerkkejä ja ylipäätään leluja lapsille. Mä en oo koskaan oikein tykänny niistä. Onneks joskus vuosia sitten kauppoihin tuli nukkeja nimeltä MyScene. Suomeksi siis "maissiinit" osoittautuivat parhaiksi nukeiksi mitä mulla on koskaan ollut. Ja ne on mulla vieläkin. Tosin nykyään niitä ollaan jo pahoinpidelty leikkimällä liian rajusti (en siis minä), mutta kyllä niillä voi silti vielä leikkiä, ja niitä voi pukee ja niistä voi ottaa kuvia :D Älkää pliis kyseenalaistako mun mielenterveyttä, koska se sanontakin on, että "Lapsi on terve kun se leikkii." Niin :)
 Illalla sen lenkin ja yödatauksen jälkeen, siis okei se on siis jo yötä, menin suihkuun kellariin. Arvatkaa oikeesti se tunne kun sun iho on täynnä jotain homopaskaa ruskeaa mönjää. Siis suomeksi ehkä tuttavallisemmin likaa. Ja sehän lähtee vasta kun iho on suihkun jälkeen kuiva. Ja siihen ei auta rasva, koska se on sitä kuollutta ihoa. Ei se siitä pinnasta mihinkään katoa. Arvatkaa onko kivaa, kun se ei lähe ees hinkkaamalla ja raapimalla. Se lähtee kun hikoo. Ja noh, siihen hikoomiseen ei multa tarvita paljoo mut tarvitaan kuitenkin. 
Illlalla luvassa postausta mun kaupunkivitutuksesta, mahdollisesta vaatekaappia koskevasta asiasta, auringonotosta ja kaikesta muustakin enemmän ja vähemmän turhasta ja epäloogisesta. Ja jos joku ei tajunnu, toi otsikko liittyy siis myös Barbeihin, koska se on suoraan laulusta Barbie girl ;D (hiketän siinä muuten singstarissa ;D)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti