Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-06-02

Kun tunnit loppuu kesken

Kuvia vielä kuvien jälkeenkin. Eilen tapahtu taas kaikkee kivaa ja sää oli mitä mainion, minkä kaikki varmaan huomasikin. Olis kiva kertoo yksityiskohtasesti jotain, mutta oikeesti mun muisti on ihan toivottoman surkea tälläsissä. Koulun jälkeen värjäsin Iiriksen tukan ja menin puistoon ottaan aurinkoa. *Ää, tahtoo rusketusrajat!* Että siinä oli kuuma maata, se viltti hikos ihan sairaana ja mun selästä lähtevällä hiellä olis voinu pestä kasvot (huom. olisi voinut, tällä tarkoitan sitä hien määrää...) Puistoon tuli myös Veera, Heli ja Julia. Iiris tuli sitten kun oli pessyt värin pois ja sillain. Veera kävi laittamassa vähän uutta väriä kampaajalla ja sitten mentiin uimaan. Vesi on kyl ihanaa. Vaikkakin mä ja Iiris oltiin ne ainoot joka ui, mutta silti. Kyllä Tuomaskin sinne hyppäs mutta nousi aika nopeesti poies, oli varmaan sitten sen mielestä liian kylmää. 

Meillä oli koulussa hieman tylsää. Katottiin vaan 75min ruotsin luokassa jotain ruotsinkielistä leffaa ja osan siitä pelasin kylläkin korttia. Mulla oli myös kamera mukana ja sillä otettiin sitten kuvia ikkunanraosta yms. Mä hakeuduin siihen ikkunan viereen sillain, että mun naama sai aurinkoo. Joo, ikuinen auringonpalvoja. Myös Pekkis päätti alkaa kuvata meitä, harmi vaan, että vaan Aarnin kuva on onnistunu, kaikki muut heilahti. Hei, kai kaikki nyt tietää mikä tarkennus on?;O

Mutta siis takaisin uimiseen. Uimisen jälkeen lähettiin käymään Ikeassa. Mä tahdoin näkkäriä meinaan. Joo, en ole tyhmä vaan aika laiska. Ja näkkäri on vaan niin hyvää. Iiris ajo sitte sieltä Lahekselta sinne ABC:n risteykseen, kyllä se olis mun puolesta voinu ajaa pidemmällekin, koska kyllä se ajaa osaa, ainoo ongelma vaan on, että Iiriksen sanojen mukaan se ei osaa liikennesääntöjä :D Sillä välin kun mä Ikeassa valittin sopivia näkkäreitä Veera ja Iiris otti taskut täyteen ilmasia karkkeja, jotka muuten oli ihan hemmetin hyviä. ÄÄÄ, pakko mun on varmaan joskus tänä kesänä sortua niihin... O_O

Ikean jälkeen käytiin mentiin takasin puistoon, jossa oli kuitenkin sellanen 1001 hyttystä. Mä majailin Iiriksen kanssa ton viltin alla, ikäänkuin suojassa hyttysiltä. Muilla oli huput päässä (vaikkei ne loppuen lopuks mitään auttanu) ja Heli juoksenteli ympäriinsä koska sillä ei ollu mukana mitään takkia :( Mentiin hetkeks meidän majaan ja siellä oli myös hetken Make. Ulkona ei ollu oikeestaan muuta  vikaa kun hyttyset joten lähettiin koulun pihaan joskus kymmeneltä. Iiris lähti silloin kotiin, koska se pikkunen ei ollu syöny sinä päivänä kun jonkun pienen salaatin :( eikä mun näkkileivät kelvannu sille :D


Ulkona oli kaunis taivas. Pelattiin me koristakin mutta se kori oli enemmän kun vammanen. En tykänny yhtään, mut kyl mä muutaman korin sain. Se pallo pomppi ties mihin ja se valkonen taulu oli ihan himo pieni. Illan mittaan pelattiin korttia ja keksittiin Helin kanssa peli, missä tuli kuuma ja se karkotti hyttysiä :D Toi allaoleva kuva on mun epäonnistunut Pasianssi peli. Epäonnistunut siksi, että tuuli aina heitti noi mun kortit ties minne ja menin aina ihan sekasin :(


Juho otti musta tosi coolin kuvan :D Mun silmä vammaa taas, en tajua mikä sitä vaivaa aina kuvissa :D Noh, ei voi mitään. Lähin koulun pihasta sitten joskus 12 aikaan ja menin suoraan nukkumaan. Aamulla heräsin järkyttävääkin järkyttävämpään likaisuusoloon. Tää päivä on muuten kulunu oikeestaan pelkästään Photoshopilla leikkimiseen. Oohlalaa, vähän mä tahdon sen! Löydän siitä joka päivä kaikkia uusia ominaisuuksia mistä tykkään ihan kauheesti :) Ei sitä oo suotta kehuttu. Vaikka oonkin vielä ihan paska käyttään sitä, on kiva kun siinä on kuitenkin erilailla kaikkia muokkausjuttuja kun muissa mitä oon koskaan käyttäny. Niistä kuvista tulee jotenkin kotoisia.


Mun ei varmaan tarvi kertoo mitään muuta tästä kun että Helin käsi heilahti? :D

Tänään on jotenkin rento päivä kun äiti ja isä lähti Merikarvialle käymään. En muista koska viimeks olis ollu näin mukava päivä. Kukaan ei oo kattomassa mitä syön ja milloin syön ja mitä teen. Eikä kukaan valita, että ala siirtää pehvas tonne pihan puolelle. Kyl mä sinne aijon kohta mennä, mut sitä ennen siivoon vaatteet, koska lupasin niin äitille. En tiiä mitä muuta sitten tekisinkään tänään. Mut ainakin kamera kulkee mukana, se on varma juttu meinaan. Vedin muuten aamulla taas purkin raejuustoo. Jos johonkin oon koukussa niin siihen.
Ja ainiin, oon ollu jo kolme päivää syömättä purkkaa!!!! Se on paljon mulle. Tosin tää olo on joskus aika ärsyttävää kun ei oo purkkaa mitä syödä, niin sit pitää syödä koko ajan jotan muuta (esim. näkertää näkkäriä)


Anteeks näistä kuvista kun näitä on ihan helvetisti ja muutin nää tälläsiks isoiks :D, toivottavasti nää näyttää nyt hyvältä kun säädin ton ulkoasunkin kanssa, no, lets hope :) ps. Jalkani näyttää hieman kummalliselta tuossa kuvassa.

3 kommenttia:

  1. Mä ainaski tykkään, et nää on tälläsii vähän isompii ÿ ihana hannnasein <3

    VastaaPoista
  2. awww ihana postaus ja kivoja kuvia! :)))

    VastaaPoista
  3. kiitoskiitos ja hyvä että tykkäätte :))

    VastaaPoista