Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-09-30

Pitäisikö tuntea helpotusta?

 Koeviikko ohi. Facebookissa onlinessa vain 6 ihmistä. Kaikki loput 200 ovat juhlistamassa viikonloppua joko norssibileissä tai muuten vaan ne ovat viikonlopun vietossa. Paitsi minä. Mua hupututtaa (ymmärtäkää tuo sana samanlaisena kuin eräs v:llä alkava yleisempi :D, äiti vain käski rajoittaa kielenkäyttöä). En tiedä mikä. Kaikki. Kun fysiikan koe oli ohi, en todellakaan tuntenut helpostusta vaan huputusta. Siitä asti kun pääsin koulusta oon vaan löhönny sohvalla ja kattonu Lostia. Mua ei huvita mikään.
Suostuin Kaisan kävelypyyntöön ja tulikin oikein syvällinen keskustelu tulevaisuudesta. Todettiin, että lukio ei vaan oo mulle. Mietittiin myös tulevaisuuden ammatteja ja kaikkea siitä läheltä. Potuttaa kun meitä ei infota mistään. Menisin mieluusti vaikka ikuisuudeks armeijaan, enkä palais takaisin mihkään normaalityöhön vaan lähtisin mieluiten vaikka jonnekkin huitsin nevadaan hyppimään pyssyjen kanssa ja auttamaan ihmisiä. Mulla on teille kuvia, ja teenkin niistä postauksen kun keksin jotain muuta aihetta kun tätä. Huominen menee varmaan ainakin osaksi nukkuessa ja maalatessa. Illan tuijotan telkkaria.

PS: Miks hemmetissä Miley Cyrusin kaikkia kappaleita on kuunneltu youtubessa joku 100 000 000 kertaa? :o Okei hyvä mun sanoo kun oon kuunnellu tänään pelkästään niitä... Ihmeenlisen tarttuvia ja nykyään jopa ihan jees kun ne ei oo enää mitään Heloy I'm Hannah Montana daaaa. :D Siis ihan tälleen btw.

1 kommentti: