Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-09-23

Kahvikupista tuijottaa Pikku-Myy

 Mitä tämä on olevinaan ;O. Minulla on varmaan ensimmäisiä kertoja blogini historiassa kuvia, muttei asiaa! Tämäpä merkillistä. Aamulla tahdoin vetää sukkahousut jalkaan. Mua ei yhtään huvittanut pukeutua kireisiin farkkuihin tai epämukaviin paitoihin, vaan mukavan löysään mekkoon. En kuitenkaan aamukiireessä sellaista löytänyt, joten sain tyytyä hameeseen ja paitaan. Parempi sekin.
 Tuntuupa ihanalta. Matikan tunnilla tehtiin toisen pitkän matikan ryhmän koe. Jes, ekat kolme kohtaa meni oikein ilman apua mutta sitten olin kyllä ihan poruilla että mitä hemmettiä. ÄÄÄ. Jos ne kaikki pitää osata muodostaa ite ja voi herranen aika. Kuolema koulussa voisi olla hyvä nimi jonkun kirjailijan uudelle dekkarille. Toivottavasti se opettaja muuttaa vaan ne numerot laskuihin eikä vaikeenna niitä. Jos vaikeentaa niin I'M SO DEAD.
 Olenko jo maininnut, että on ihanaa tulla koulusta kotiin joka päivä, kun sisään astuessa aina tuoksuu joku omenapiiras tai muu omenoihin liittyvä ruoka. Kohta alkaa mennä jo hermo ainaisiin omenoihin, tuntuu ettei ne lopu ollenkaan. Mieli tekis kovasti tehdä itsekin jotain omenaista, mutta taitaa äiti olla käyttäny jo kaikki ideat, eikä noista kaneleista tuu ees kovin hyvää hilloketta... :(
Jokainen ihminen muistuttaa eläintä, koska hei. Me polveudutaan eläimistä daa! ;O Ei ole haukkumista sanoa että joku ihminen muistuttaa jotain eläintä. Koska se on oikeestaan jo sanomattakin selvää. Se tekee ihmisistä persoonallisia. Mä en ole oikeastaan koskaan miettiny mitlä mä näytän. Tossa ylläolevassa kuvassa ehkä joltain tosi sekaselta hmm.. sellaselta pieneltä viidakon eläimeltä, jos tajuatte mitä tarkotan. Siis voi kammotus. Mitkä ihme valkoset silmäpussit mulla on, tosta nyt tulee ennemminki mieleen panda ku mikään muu :D

Mullahan oli koulusta lainassa siis pari musiikin kirjaa, mistä sit soittelin kaikkia kivoja kappaleita. Ja just kun olin palauttamassa niitä kouluun, huomaan, että siellä kirjan alussa on selitetty kaikki ne soinnut, mitä en oo tähän päivään mennessä tajunnu. Voi huhhu. Miks mä en oo tätä ennen tajunnu??? Moni asia helpottu kiitos niiden selitysten. Joululaulutki saattaa taas alkaa kuulostaa joululauilta :)
Hei ystävät, mä olen alkanut oikeasti harkita uutta blogia, joka kantaisi nimeä Peppermintheaven. Okei, no ei ihan :D Mutta siis ihan tosissaan että se olisi mun ruoka/leivonta yms. kaikinpuolin ruokaisa blogi, missä jokainen juttu liittyisi jotenkin ruokaan, vaikka ihan vaan hehkuttaisin jotain todella hyvää suklaata :D. Mä en meinaan enää jaksais tunkee tänne mitään ruokia, koska ne ei tuu täällä niinku esille (okei ihankun ne tulis sielläkään, mutta niin, päätös on nyt kuitenkin tehty) Siis sellainen blogi tulee, oikeastaan viimeistään huomenna kunhan keksin sille hyvän nimen ymsyms. Mutta siitä sitten lisää pian (huomenna) pian (huomenna)...
Mun rakkaat sukkahousut, ne on deletoituneet. Mä en halua luopua noista koska toi väri on jotain tosi ihanaa ja ne on hyvät jalassa. Ärsyttävää kun kaikki hyvä kuluu käytössä (ja kyllä kuluu kaikki vähän vähemmänkin hyvä) Jos joku miettii mulle edelleenkin joululahjoja niin oon jo keksinyt ne muutamat mitä haluan ja tässä lista (kuka sen tekee oikeesti näin aikasin... xD)
1. 2 Mäkkäreiden tuotantokautta
2. Parit superkivat sukkahousut (mieluiten kokoa L, että ne ei varmasti tipu päältä)
3. Joku uusin Singstar (jos sitä on mahdollista saada PS2:seen)(ja vain koska rakastan laulamista)
Joo hei hyvä idea lisäänkin tän mun listan tänne blogiin et a) muistan sen ite vielä kun joku sitä kuitenkin kysyy ja voin päivitellä sitä kun mulla on ollu mielessä vielä jotain muutakin oikeesti järkevää (ja b) saatte siitä vinkkejä xDDD)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti