Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-09-16

After a long and sleepless night

How do you rate the morning sun
After a long and sleepless night
How many stars would you give to the moon?
Can you see those stars from where you are?
Shine on the lost and lonely
The ones who cant get over it

6109321360_f77d7d0b58_z_large

Tämä päivä ei ole mennyt hyvin, siksi kuvatkin on weheartista, koska no ne on ensinnäkin kauniita! :D, ja mä en nyt jaksa kuvata mitään tolla töpsöllä.  (Olen näköjään keksinyt lempinimen). No, jotta teidän ei tarvitsisi lukea mitään muuta kuin ne tärkeimmät niin aloitankin nyt angstauksen. No, koulussa tänään eei LUOJA! Meillehän tehdään siis kouluun uutta kattoa, ja siihen tarvitaan pikeä. Jos ette tiedä mitä hemmettiä se on niin menkää äkkiä googleen se on jo aika yleissivistystä. Lähes jokainen Suomen tie on kuitenkin päällystetty asfaltilla. Niin siis, ei siellä koulussa voinu tänään hengittää käytävillä eikä mantsan luokassa, kun se haju oli jotain ihan järkyttävää ihan oikeasti hyi helvetti. Siis se ei ole paha haju, mutta kun sitä haistelee 8 - 2, niin se alkaa väkisinkin särkeä päätä.

Tumblr_lrkrfcnfn61qa0rbso1_500_large
No ensinnäkin. Mä haluaisin tai siis oikeastaan halusin blondit hiukset. Mutta tässä tuntuu olevan ongelma, sillä minusta tuntuu, että hiukseni omaavat jonkun todella ärsyttävän pigmentin joka estää niitä vaalenemasta lisää. Mä värjäsin toissapäivänä hiusteni juurikasvun (samalla toivoen että ne vaalenee lisää) väripurkilla, jonka pitäis vaalentaa ihan tummankin ruskeat hiukset, niin mikä vittu on se ongelma, että ne ei vaalene? ;O, tää ei oo enää hauskaa. Ja seuraavan kerran kun juurikasvuun menee hermo, niin värjään nään mahdollisimman ruskeeks, tai siis sellaseks normaaliks, mulla meinaan meni hermo. Ja joo, blondista ei oo helppo saada ruskeeta, taidan odottaa joululomaan, kun silloin mua ei nähdä kahteen viikkoon julkisesti xD Tykkäisin ihan oikeesti vaaleesta, mutta pissankeltanen on jo rasittavaa :((. No, itken tätä sitten tässä julkisesti kaksi kuukautta :D EI näistä meinaan tuu varmaan edes punaset, koska se väri ei luultavasti tartu blondiin, veikkaan :D
Tumblr_lrd2dl4rvc1qitjgso1_500_large

Joo ja sitten vielä asia joka saa mut hermoromahduksen partaalle. Terveystarkastus. EI PERKELE. Ihan muuten jees, mutta se valittaa kun en syö aamupalaa, oon menny kasaan sentin (eli olen vain 162, voi perse pitää alkaa miettiä uudestaan tätä ammattiasiaa) ja painokäyrä vaan kohoaa kohti taivaita eikä loppua näy. Miten vitussa voi laihduttaa, jos koulun jälkeen on niin väsyny ettei jaksa tehdä muuta kun nukkua, enkä mä varsinaisesti vedä ees mtn limsaa ja karkkia koko aikaa, niinkun jotkut tekee. ON SE NIIN VÄÄRIN, että toiset ei liho ja toiset kyllä. Olin sen tarkastuksen jälkeen ihan angst ja oon kyllä vieläkin. En mä halua lopettaa syömistä, eikä kuntoilustakaan oo mitään apua :( Hyppään kaivoon. Eikö täällä saa koskaan olla tyytyväinen itteensä. En mä pidä itteeni hulluna punkerona, mutta kaikki muut pitää. Eikö sillä oo mitään merkitystä, että mä tykkään itestäni. Joo ei näköjään. Vihaan tätä nykymaailmaa. Miksen voi elää jossain 1800 luvulla, missä musta olis oikeesti jotain hyötyä?? (okei historia ei oo hallussa joten en tiedä koska pulleita ja voimakkaita emäntiä arvostettiin) Pitääkö mun laihtua vaan, koska muut haluaa? Ja ihan oikeesti, lihas on paljon painavampaa kun läski. Miksei kukaan ymmärrä et on mulla voimaakin, ei kaikki vittu oo läskiä. Koska on seuraava loma, et  voin vaan nukkua peiton alla ja angstata tätä vitun elämää.


Ainiin, sain kurkkukivun kun nukuin tänään äitin vieressä<3 rakastan sua äiti. Kiitos että sain angstata.

2 kommenttia: