Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-09-05

Kuluneet polvet on merkki vanhuudesta

 Nohnoh. Halusin vaan pikaisesti jotain päivittää, koska seuraavasta kerrasta ei ole tietoa, koska tällä viikolla on niin paljon ohjelmaa, että voisi olla viisasta vain paneutua kouluun. Ja koska en halua tätä pausettaa tai mitään, niin saatte kestää tällaisia vähemmänasiallisia postauksia sitten.
 Tänään koulun jälkeen äiti pyysi nätisti, että menisin ostamaan sille munkin, tai siis itseasiassa meille kaikille. No olen kiltti tyttö, joten lähdin Mariin, vaikka olinkin satavarma ettei siellä olisi enää 15 vaille 3 mitään. Äiti halusi kovasti vanilijamustikkamunkkia. No, sitten kun meen sinne, eihän siellä tietysti mitään ole. Ylimmällä hyllyllä on kasa munkkeja, joten päätän viisaasti sanoa sille vanhalle rouvalle että "Kaks munkkia tosta vaan", koska mulla ei ollut hajuakaan mitä ne olis ollut. Jouduin siellä sitten toteamaan, etten luultavasti erota kermamunkkia possumunkista, saatikka berliininmunkkia vanilijamustikkamunkista. Äh. Ette arvaa miten vaikeeta on mennä munkkikauppaan kun ei  tiedä niiden nimiä. Siinä on sitten joo ehkä yksi syy, miksen sellaisissa käy, vaikka täytyy myöntää että onhan Marin munkit ihan törkeän hyviä :D
 Hehhe. Nyt ei kyllä naurata, mutta nyt vähän mun aikatauluistani. Ei ole mitään järkeä aloittaa viikonloppuna äikän kirjatyötä, kun sen ei pidä olla valmiina tällä viikolla. Olisi kannattanut aloittaa vaikka enkun sanakokeesta, aineesta, venäjän, fysiikan tai maantiedon kokeesta. ÄH. Mä en osaa. Nyt mulla on aika epäoleellisimmat tehty ja oleellisimmat tekemättä. Ei huhhu olen idiootti. En tajua tätä lukion hullua koemäärää. Mikä se juttu on et kokeet on koeviikolla kun mun mielestä niitä tuppaa oleen ihan koko ajan. Mä en ymmärrä sitä, enkä ymmärrä sitäkään et vois olla vaan pari ainetta josta kiinnostua ja muut vaan päästä läpitte. Voi perkele nyt vituttaa.
Keskiviikkona on myö koulukuvaus ja ääh. Aivoni sulavat. Tässä kaikki tältäerää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti