Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-09-07

Kanebo38 on laiton tuote

Ei mulla mitään hemmetin kuvia enää ole, mutta ihan pakko ilmoittaa ihan jokaiselle tälle sivulle eksyvälle, että kyllä mää niille Kanebo38:n keksijöille näytän perkele! Kuka idiootti keksii ripsivärin joka ei lähde pois edes silmämeikinpoistoaineella. Mua ei vähempää vois nyt kiinnostaa alkaa polttaa silmiäni tulikuumalla vedellä että jihuu mulla on forever alaripsissä nyt ripsivärit. No okei joo ei ehkä ihan, mutta pistää vituttaan tollaset "hienot" keksinnöt. Mun mielestä on just siistiä jos vesisateessa sun silmät muuttuu mustiks ripsivärin leviämisen takia. Äh, ihan sama. Kuka homo on joskus ees tuonu mun laatikkoon jonku kanebon >>>>>>>>>>>:< ÄÄÄÄÄ. Okei meen itkeen nurkkaan.

Toinen asia oli se, että voikun osaiskin laulaa. Ette arvaa miten paljon laulaisin jos osaisin. Tai no, siis siihenhän ei riitä että osaa nuotit ja osaa laulaa ne nuotit. Se tarvii sen äänen...

Ps, huono päivä taas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti