Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-09-18

Nuoria me oltiin silloin, nuoria me ollaan vieläkin

 Kohti terveellistä elämää, vai miten se oli? Mun piti kirjoittaa jo eilen, mutta sitten mua pyydettiinkin vielä illalla pihalle, niin tämä vähän jäi, eikä netti suostunut enää toimimaan pihalta tultua, joten tämä sai sitten jäädä. Eilinen meni siis Kaisan kanssa ja illalla vielä Kiian, Juhon ja Oskarin kanssa Koikkarissa kävellessä :)
 Eilen siis löydettiin mulle vihdoin takki (koska äiti täältä blogista luki, että sellaista tarvitsisin :D) Onhan tuo vähän kuin urheilutakki, mutta luultavimmin tulen sitä ihan sellaisena perus syystakkina pitämään. Värit on ihan superhyperihanat!♥ ja toi on tosi lämmin. Rakastan urheilutakkeja, koska ne oikeesti osaa asiansa, on samalla kevyitä ja lämpimiä. That's all I need. Merkki on IcePeak, samainen merkki on siis myös viimetalvena hankitulla ihanalla toppatakillakin. Eikä oo pahemmin tarvinnu pettyä siihen, joten tuskin tähänkään.
 Huomenna on aah niin ihana maantiedon koe. Ongelmani taitaa olla siinä, että olisin voinut aloittaa lukemaan aikaisemmin, koska asia oikeasti kiinnostaa mua ja kyllä mä jotain osaankin. Nyt on tulossa vaan pienoinen paniikki, että mitä helvettiä, kuuluuko tääkin ja toi tähän koealueeseen! ;o. Siis toisinsanoen tuntuu, ettei toi alue meinaa loppua ollenkaan. Poikkeuksena muihin kokeisiin oon lukenut nyt myös aika paljon kirjaa ja se on ehkä hyvä asia. Oikeastaan huolettaa vain pikkasen, että kokeen maksimi on 24 (O______O) ja siihen tulee luultavasti 4 essee kysymystä. *Okei, tappakaat mut jo valmiiks ettei mun tarvi kuolla häpeeseen kun tajuan kokeessa että en mä tästä aiheesta kyllä muista mitään* Ja joo oon melkein osannu kirjottaa ton vihkon nimen.. :D
 Tänään mut patisteltiin taas kauppaan, tälläkertaa tuulinpuvun takia, koska en yksinkertaisesti ole omistanut sellaista PITKÄÄN AIKAAN. No, nyt olen onnellinen omistaja, tai no miten sen nyt ottaa. Minulle meinaan ostettiin uusi tuulipuku, jotta mut saataisiin urheilemaan ja kuntoilemaan............... Kauheita takaa-ajatuksia nykyäään ihmisillä. Ainiin ja oli muuten vähän ärsyttävää ostaa tuulipukua, kun jos takki oli hyvä, niin housut pienet ja jos housut hyvät niin takki iso...! -.-
 Kattelin äsken (LENKILTÄ TULTUANI, kyllä lukekaa uudestaan jos ette usko silmiänne xD) vähän aikaa telkkaria kun siellä tuli joku Avara luonto -dokumentti. Sit siinä oli joku sarvipää, jonka äiti kuoli maanjäristyksen takia ja sit se laps loukkas jalkansa hyi että! Sen etujalka meni niinku kirjaimellisesti poikki :( Sit ku se astu sillä niiin se meni joka suuntaan. Hyi että se oli kammottavaa :( Säälin sitä.
 En tiedä tuleeko muille, siis teille, mieleen ankka, mutta mun mielestä mulla on ankan kanssa jotain samaa. Tai itseasiassa nään aika paljonkin. Lisäks näätte muute näistä kuvista ton mun hassun tukanki :D
 Syksy on ihanaa aikaa, varsinkin omenoiden suhteen. Meillä kun on joka päivä jotain uutta omenapiirakkaa. Ja senkö pitäis auttaa mun liikunnallista elämääni? No ei todellakaan. Arvatkaa vaan sitä houkutusta kun pöydällä on piirakka jota ei saa syödä! ;O Ja vaikeemmaks tän tekee vielä se, että ne piirakat on törkeen hyviä!
Löysin sisäisen lapsuuteni taas vaihteeksi, kun puistoon oli tuotu tällänen supertyylikäs uusi heppakiikkujuttu. Tosin toi istuintila oli vähän pieni kuten näkyy, eikä jalatkaan oikein mahtunu tohon... Ja joo, nyt mantsa. Enää kolme tuntia tehokasta lukuaikaa. Miten musta tuntuu, että tuun kuseen kokeen vaikken haluais :(

3 kommenttia:

  1. miten osaat muokkaa tollee et oot ite värikäs mutta muualta mustavalkone?:( ihana postaus!

    VastaaPoista
  2. no jos käytät photofiltree niin kuvan päällä oikeella ja selection shape juttu sieltä ja sit siitä lasso. Sitte niinku piirrät ne rajat tai sellasen alueen ja sitten mustavalkoistat sen :D (selkeää...) kerro jos et tajunnut :)
    ja kiitoos heliliini :)

    VastaaPoista