Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-10-12

Tiesin sen, kosketin vain sun pintaa

 Ouumään. Sori etten pitänyt lupaustani kirjoittamisesta, mutta sain taas vaihteeksi töitä. Mehupalkkatöitä :) Iirishän (joka on täysin blogimaailmasta kuollut) saa piakkoin uuden huoneen ja siellä on sitten ollut paljon tapettia revittävänä. Ärsyttävää, etten oo ylttäny ihan seinän yläosaan, koska olen niin lyhyt, eikä tuoli ole enää riittävää. Kaisan, Ellun ja Iiriksen kanssa hommaa on tehny ja hauskaa on ollut :D Vettä kuluu paljon ja se tunne, kun iso tapettikaistale irtoaa. Aah, miten mehevää ;O!. Haluan jo niin nähdä Iiriksen uuden huoneen ja haluan päästä sinne viettään aikaa :)
 Viime musiikintunnilla (siis tiistaina, siis eilen kun tarkemmin miettii ;D) puhuttiin esiintymispelosta. Siis jännistyksestä. Se oli kerrankin sellanen kouluaihe, jolla on oikeesti merkitystä elämästä. Mietittiin, että mitä jännityksessä tapahtuu ja miten sitä voi välttää ja ehkäistä. Oli oikein mukavaa puhua :) Ehkä mä nyt aina tulevaisuudessa tuun ajatteleen meidän musaopen esityksiä jännittämisestä kun pitää esittää jotain ja ehkä mun jännitys vois sitten vähän laantua. Mua ei oikeestaan tärisytä tai hikoiluta kun jännitän, vaan mä haukottelen. Okei, miettikää miten epäkohteliaalta näyttää ku mä vaan haukottelen jossain luokassa kun muut esittää jotain omaa juttuansa. Enkä mä nyt siinä voi alkaa huutaan että JOO SORI TÄÄ EI JOHU SUSTA VAAN MUN JÄNNITYKSESTÄ :D...
 Hihih. Kohta on syysloma. Ja mun syysloma tulee olemaan jotain niin koulupainotteista ettei mitään rajaa. Mä en oikeastaan edes halua olla tekemättä niitä tuhansia koulujuttuja. Oon vaan hiljaa ihan ilonen siitä, että kerrankin on aikaa sellaiseen. Siis sellaista extra-aikaa. Okei, tuun kyllä luultavasti nukkumaan pitkään ja valvomaan myöhään, mutta kyllähän siihen jää sitä päivää sitten. Mulla oli menneessä ajassa syyslomasuunnitelmia mutta kuten elämä yleensä, ne tuppaa tuhoutumaan. Itseasiassa ihan hyvä niin, koska jos mulla olis toteutuvia suunnitelmia, ruotsin kokeesta tulis ihan varmana jotain vitosella alkavaa :D.
 Tänään niitä tapetteja repiessä, Kaisa aloitti syvälliset ja kysyi multa; Hanna mikä on se sun aine, jossa sä oot hyvä ja johon sä panostat. Sit mä oon ihan hiljaa ja Kaisa jatkaa; No siis kun mulla on nää matemaattisluonnontieteet, Iiris on hyvä äidinkielessä, Ellu tykkää varmaankin enkusta... Siinä kohtaan mietin, että joo ja Kiia tykkää esim psykologiasta. Kaikilla muilla tuntuu olevan jokin. Mulla ei mitään. Oikeesti. Miks mä oon tuolla koulussa? Siks, että mä tulevaisuudessa saisin jonkun ammatin. Mut mihin mä sit panostan sielä? Vastaus: En mihinkään. Kyllähän mä maantiedosta tykkään, mutta mitä sitten. En mä sillä pelkällä maantiedolla tee yhtään mitään, ellen sitten ala maantiedon opettajaks. Mut sit mun pitäis kyllä kylkiäisenä osata bilsaakin ja se jos joku on kammottavaa. Ja musta ei oo tulossa kyllä opettajaa. Ehkäpä musta tuleekin Astronautti. Okei, näille jutuille voidaan sitten naureskella viiden vuoden päästä kun edelleen kirjoitan jotain paskaa blogia ja oon jossain iglussa Etelämantereella pelittämässä Angry Birdsiä pingviinien kanssa ;D
Ei mulla muuta tänään. Huomenna tappo lukuainepäivä. Yritän selvitä hengissä. PSPSPS. yhessä kirjassa on Joutsenlammen teema ja oon nyt niin so in love with it. Rakastan soittaa sitä!! <3 Ihanin baletti varmaan oikeesti.... Varsinkin se jääversio (vai oliko siitä ees jääversioo?)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti