Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-10-20

My hands, they were strong

Heli pyysi mua jo ikuisuus sitten tekeen aihepostauksen vaatteista. No, mä alotin sen heti silloin ja vasta tänään muistin, että ei helkkari en mä mitään sellasta oo tehny koskaan loppuun. No nyt saatte. Mulla on siis tuhatkertaisesti paitoja näihin verrattuna, mutta tähän yritin ottaa sellasia lemppareita ja mitä mulla nyt on yleensä koulussa. Tai ainakin jotain tämän tapaista. Paitojen väri vaihtelee toki, mutta idean te nyt ainakin tajautte. Mulla on noiden farkkujen lisäks muutamat muutkin ihanat mitä käytän, mut nyt sattu päälle noi H&M:n 5€ farkut. Näistä puuttuu pää, koska mun tukka oli ihan järkyttävä joten joo.
Kouluunhan sitä halua pukeutua mukavasti ja sillain, että ei tarvi vedellä paitaa alaspäin tai muutenkaan korjailla vaatteita tai mitään. Siis oikeasti asenteella "lökärivaatteet on parhaat<3!" pärjää pitkälle :D
No, tällä asulla mä en välttämättä menis kouluun, mutta kotona mut nähdään hyvinkin usein tälläsissä vaatteissa. Jotkut sukkikset, joku pitkä paita/mekko ja villatakki + villasukat. Täydellinen kotiasu, joka päällä tunnustan joskus nukahtavani, vain ja ainoastaan siksi että noi on niin lämpösiä yhdistelmiä. Varsinkin noi sukkikset. Rakastan.
Mä en tie tuntuuko teistä, mutta mitä enemmän katon näitä kuvia, sitä enemmän ajattelen, että vähän mulla on jotenkin leveet hartiat ja paksut kädet. En tie oonko jo ihan sokee, koska toisaalta taas mun jalat lähentelee norsun jalkoja. Tässä muuten hyvä esimerkki koeviikko asusta.
Toi huppari<3. Rakastan. Ahhahah, tää lyhytjalkasuus on niin nastaa. Nää näyttää meinaan näissä kuvissa aika onnettomilta xD
Pari hullujen ostosta. Yhyy, syön suklaata, koska mummu anto mulle kun pipstäydyttiin siellä eilen. Ärsyttävää. En haluais syödä ja no, tän levyn jälkeen aattelinkin lopettaa (Miks kuulostan ihan Kaisalta?) Syynä ei ole tälläkertaa normivaatteet eikä sellaset vaan mun LASKETTELUHOUSUT. Mä en tuu mahtuun niihin, kun joka vuosi ne on yhä enemmän ja enemmän silleen et joo kohta ei enää mahu. Ja ne on niin kivat, enkä halua luopua niistä joten voi paska. Ei auta muu kun mennä lattialle makoileen ja tekeen vatsalihaksia ja samaan syssyyn mennä alakertaan vähän kuntopolkemaan.... Talvi, älä pliis tule ihan vielä, jotta Hannaliini ehtii kaventua vielä vähän.
Sain muuten sen äikän tehtyä ja AAAH mikä helpotus se oli. Okei, se ei oo ihan vielä valmis, mut enää puuttuu sellasta hienosäätöä. Kiitos Tarulle, joka lähetti voimaa, koska musta tuntuu nyt oikeesti siltä että vastaanotin sen kun yhtäkkiä koko teksti vaan valmistu. Ja joo, tekstini käsitteli taikauskoa xD Loppuloma meneekin sitten ruotsin (lol) parissa... Mutta nyt, suihku kutsuuuuuu! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti