Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-10-25

Best good luck

 Kukkanen on taas puhjennut satoihin kukkasiin. Rakastan tota kuka väriä, se on niin kaunis ja noi kukkasetkin on suoraan kun josain hawajilta. Siinä olikin päivän hyvät uutiset. Koulussa taas. Siellä on järkyttävän tylsää, tai ei tylsää oikeestaan. Mulla on vielä motivaatio vähän lomalla ja alkaa ahdistaa kun mietin mitä kaikkee on vielä luvassa. Onkin siis parempi olla miettimättä yhtään mitään ja elää päivä kerrallaan. Onneks päivät ei oo pitkiä, niin jopa mää pystyn keskittyyn asioihin.
 Löysin kaapista taas noi ihanat 3kg:n painot ja niitä on tässä tullu nosteltua pari päivää. En oikein tiedä mistä tällainen liikuntainnostukseni on peräisin. Luultavasti se kohta taas laantuu, mutta nautitaampa nyt näistä päivistä jolloin se minulla vielä on.
 Mun päässä on naksahtunut myös muilta osilta. Tykkään nykyään haravoida ja mulla on jotenkin aikaa kaikkeen paljon enemmän kun ennen. En tiedä mistä tää johtuu, mut mä ainakin tykkään tästä. Oon aatellu mennä vähän opolle puhumaan, että jospa jotekin sitä nelosjaksookin sais helpommaksi kun sit musta tuntuu et selviäisin tästä lukiosta paremmin. Lisää erikoisuuksia on esimerkiksi se, että syön nykyään salaattia ja se on hyvää O.o. Mä olen vihannut sitä lievästi sanottuna koko ikäni.
 HAhahah, sain tänään päivän naurut kun äiti tulee tuomaan mulle jotain helkkarin uutta Stockmann -korttia, vaikka just mä sellasen sain, ei se oo varmaan ollu mulla ees kahta kuukautta. Joku ihan vähäpätönen asia piristi mun päivää, koska ei tossa oo mitään järkee. Täytyy kuitenkin myöntää, että toi harmaa on paljon coolimpi kun vihree :D Nyt takas telkkarin ääreen ja sitten kirjan pariin, good night all :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti