Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-10-15

Easy love makes SmartBoard blue

 Jotain yöpölinää luvassa. Mulla on vihdoinkin syysloma ja kello on lähemmäs puol 1 kuin 12. Taivalla on taas kirkas tähtitaivas ja kuu. Kylmäkin on jo, joten varustauduin pihalle menoon kunnolla ja nyt lähes paahdun (kannattaisi ymmärtää ettei sisällä pidetä ulkovaatteita) Mulle kelpais nyt niin sellanen syksyfiilis jolloin haluaisin vaan lukee. Haluaisin, että kaikki mun kirjat olis jotain niin hyviä, että mun tekis koko ajan mieli vaan lukee niitä. Kirjoja ei oo kiva lukee väkisin, varsinkin kun se tietty fiilis puuttuu. Olis kivaa pukeutua villasukkiin, kääriytyä peittoon ja lukee ihan oikeesti paljon kirjoja sanasta sanaan. No, tässä on vielä huimat 9 päivää aikaa toteuttaa tätä haavetta.
 Huomenna ajattelin tosiaankin panostaa siis niihin kirjoihin. Ja samalla tehdä jotain sellaista hiuksilleni, mistä ei isä tykkää (enkä tiedä tykkäättekö tekään). Mut tää on vähän niinkun pakollinen toimenpide :D, enkä kyllä itekkään tiedä mitä siitä tulee mutta noh. Ompahan sitten koko loma aikaa angstata tulosta :D Mua ei tällähetkellä kiinnosta kellonaika. Odotan vaan sitä että saan tän tehtyä ja pääsen nukkumaan, huomisesta heräänmisajasta en välitä tippaakaan.
 Olen nykyään ihan hullun koukussa Amerikan X-factoriin, katon sen joka kerta kun se tulee ja sitten pillitän kun ne tyypit pääsee jatkoon ja tunnen myötähäpeetä niille, jotka luulee oikeesti osaavansa jotain vaikka oikeesti ne on ihan kauheita :D En tiedä edelleenkään missä se herkkyyden raja menee, mutta mä itken ihan oikeesti varmaan jo siilistä tai kärpäsestä, jos se vaan sattuu oleen jotenkin sulonen.
 Olen maailman ärsyttävin ihminen kenkien suhteen. (Kattokaa nyt noita mun kenkiä...)En muista olenko puhunut tästä jo teille, mutta avaudumpa nyt ainakin lisää. Mä siis olisin mieluiten paljain varpain, koska vihaan oikeasti suunnilleen jokaista kenkäparia mitä kaupassa myydään. Suurinta osaa kengistä en vain voi sietää ja tästä muodostuu ongelma kun pitäisi hankkia jonkinmoiset talvikengät tai ostaa uudet rikkimenneiden tilalle. Tulen luultavasti tulevaisuudessa pilaamaan jalkani sillä, että en voi sietää kenkiä. Monilla niitä on ihan hirveästi ja se on useimpien ihmisten hyvä harrastus. Mulla se on vain kauhukuva siitä, että jalkoihin on pakkoo pistää jotain täällä 60 leveyspiirillä. Tuntuu, että ne pilaa koko asun.
Haluaisin aina vaan mahdollisimman huomaamattomat kengät, jottei ne pilais mun asua tai oloa. Okei on mulla muutamat korkkarit, mutta koska mä niitä käytän? En koskaan. Harvoin. En voi myöskään sietää sitä, että nykyiset talvikengät jotka eivät ole vaelluskenkiä ovat sellaisia kärkeen kapenevia mustia ja nahkaisia nilkkureita. Ne on oikeasti rumimpia näkemiäni kenkiä (okei, ne kaikki jolla sellaset on, okei, ne sopii teille enkä mä niitä teillä vihaa, mutta vihaisin jos ne olis mulla itelläni :D) Miksei tähän maailmaan voida tehdä sellaisia kenkiä joista minäkin tykkäään? Sittenkun mä joskus sattumalla jotkut hyvät löydän, käytän ne aina ihan loppuun ja monta vuotta. Mulle kengät on vähän kun luottoystävät, niitä ei haapuilla ties mistä ja kuinka paljon, vaan on ne tietyt ja parhaat. Joo, ei mulla muuta :D
Ainiin, ja tää päivä meni Ellulla jauhelihapihvien merkeissä ja ilta meillä Kaisan kanssa nauraessa mahamme kipeiks :D Voi että, löhöämisillat pimeydessä on palanneet. Henkevästä pimeydestä johtuu myös otsikko. Me ei saatu mtn selvää tosta laulusta, joten todettiin, että noin siinä lauletaan ihan varmasti :<D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti