Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-10-09

Nyt on lokakuu ja minusta näkee sen

 Jokunen aika sitten taivas oli todella upea. Nämä kuvat on siis kaikki ilman muokkausta nyt täällä. Olisipa joka ilta tuollaiset maisemat! :) Mulla on vielä kivasti kuvia tästäkin päivästä, mutta päätin asettaa nyt läksyt etusijalle joten no niin. Blogi on nyt toisarvoista.
 Oon ilonen, ettei teistä kukaan oo tällähetkellä mun huoneessani :D, koska tää on jotain järkyttävää. Tavaroita on kaikkialla. Sohvalla on sipsipussi, jota en voi syödä, koska huulet kuivuu ja koulukirjat on ihan ties missä. Tuntuu et oon yrittny joku tuhat päivää tehä näitä läksyjä ja niitä on aina vaan lisää ja lisää.
 Huoh. Kuka näitä äikänläksyjä ihan oikeesti keksii. YYÖÖÄ. Tuun kuoleen kaikkialla tähän hemmetilliseen äidinkieleen. Tää on ihan pikkutarkkaa ja liian laajaa ja äh. Ajatellaan, ettei meillä oo muuta elämää. Vaikka sori, mulla kyllä on. Esimerkiksi tulipalon tuijottelu :D Syksy on jo aika pitkällä, kun puistakin alkaa jo lehdet tippua. Kohta niitä ei oo varmaan enää ollenkaan. Ja sitten odotellaan taas ikuisuus kesää kun syksyllä, talvella ja keväällä kaikki on niin karua kuvattavaa.
Huoh. Ainiin, tuli ostettua vielä vähän muutakin Hulluilta, mutta niistä lisää seuraavassa postauksessa tai jossain tulevista. Nyt loppu kyllä tää kirjotus. Kattokaa kuvia jos kiinnostaa. Mä alotan ruotsin läksyt. Luulin, että olisin tehny tänään kaikki ajoissa, mutta ehei. Koska toi kello livistö puol kaheksaan. Läksyt on pilannu mun elämän 9 vuotta jo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti