Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2015-04-09

Kun lennät tanssikengillä tuhkimon ja tuskin muistat vilkaista kelloon, väsyneinä silmät painuvat umpeen

Jos sitä ei kuvista mitenkään huomaa, niin olin tänään kampaajalla. Sain oikeesti ehkä randomimman leikkauksen hetkeen, varsinkin tuolta takaa, jossa ei suinkaan ole mitään huonoa, mutta ei sitä aina itsestään kaikkea uskoisi :D

Mulla oli yllättävästi viikon paniikki, että mitä tehdä tukalle. Selasin mun blogia ties kuinka kauas ja kattelin kaikkia hiustyylejä, mutta ylitse muiden oli viime syksyn Rodoksellakin nähty hiustyyli, eli sivusiili. Se vaan näytti hyvälle. Alotin kampaajakäynnin lupaavasti tyylillä "oon tykänny näistä hiuksista kyl paljon kun näihin on saanu kaikkia erilaisia kampauksia" mutta jatkoin sitä tyylillä "mutta haluaisin takaa lyhyen ja sivusiilin takas ja tää vois oikeestaan jäädä tästä vasemmalta vähä pidemmäks et sen sais kiinni". Olin jo hetken varma, että nyt tulee täystyrmäys, mutta onneks vastaus olikin, että no kyllähän minä sen leikkaan jos sä sellasen haluat, etkä missään nimessä halua kasvattaa :D

Oon ihan hirveen tyytyväinen tähän. Kun tässä on kaikki mitä halusin. Ja tää on erilainen. Ja tässä on sivusiili, joka edustaa lyhintä hiustyyliä, mitä mulla on koskaan ollu. Ainoo mikä vielä mättää, on tää väri tän neljän sentin juurikasvun kanssa. Tiedän, et kohta tulee se piste, kun haluaa vähän vaaleempaa, kesää kohti jne, joten jos pari viikkoo vielä jaksan ja sitten hankin jonkun raita-aineen ja hommaan viimekesää mukailevan kesätyylin.

Oon tekemässä opiskelupostausta kyllä, mut en ihan vielä, että uteliaat malttakaa hetki, että saan jotain järkevää kasattua pienessä päässäni aikaan.

Olin tänään Oskulla (taas... :D) pilkkomassa sipulia, syömässä pipareita, juomassa tomaattimehua ja lopulta maistelemassa Oskun tekemää papuherkkusienirisottoo, joka oli niin hyvää, että voi jummi! Kuten ehkä joku saattaa huomata, oon saavuttanu tässä mun ja Oskun ystävyydessä vihdoinkin sen pisteen, että kaverille mennään syömään :DD Tosin en vielä noudata sellasta perinteistä ulko-ovelta jääkaapille meininkiä, vaan onneks pulsun maineen välttämiseksi Osku ite yrittää syöttää mulle kaikkee.

Että oli taas kerran hauska ilta. On muuten ihan superpetollista, että täällä on jo niin pirun pitkään valosaa. En osaa yhtään arvioida kellonaikoja. Yheksältä luulen, että kello on jotain vähän vaille seittemän. Kivaa.

ps. meneillään pienet Leevi and the leavings fiilistelyt.
pps. mitäs mieltä olette, onko muotitukka nyt aivan hyvä vai huono?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti