Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2015-04-25

I don't always drink champagne, but when I do, It's night and I'm alone.

 Lauantai-ilta. Ei sillä, että tässä päivässä olisi mitään erikoista. Tänään vaan tuli sellainen fiilis, että jospa nyt ryypiskelisin shampanjaa yksin huoneessani, kun en muuallakaan ole iltaa viettämässä. Pitkästä aikaa. Oon ihan iloisesti kotona kyllä illan, ei mitään valittamista, mutta oon miettiny tätä ryypiskelyä jo niin monta päivää, että pakko se nyt oli toteuttaa :D En ikinä muuten edes käytä näitä mun shamppanjalaseja, paitsi ehkä kymmenen vuoden päästä. Nää on varmasti mun tulevan astiakaapin ylivoimasesti arvokkaimmat astiat, että sopii toivoa, ettei ne joudu vaikka maanjäristyksen tuhoamiksi.
Oli tällä postauksella tarkoituskin. Koska oon suunnilleen koko illan venytelly samalla kun oon katellu Frendejä, käskin äitiä ottaan kuvan mun edistyksestä. Ei ole enää paljoa, mutta liikaa silti :D Toi loppu lienee kuitenkin pahin, ei auta kun jatkaa harjottelua. Kyllä se tästä vielä... Viikon päästä vaikka uutta kuvaa kehiin!

4 kommenttia:

  1. Tsemppiä venyttelyn kanssa! Mäki otin tavotteeks tossa alkukeväästä et kesäkuun alussa pääsen spakaatit molemmilla jaloilla:D vähän on vielä venyteltävää.. Ps ihanat noi skumppalasit!! -Anna V

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siistiä! tää on kyl kiva "kuntoilu"muoto ku tässä kehittyy suht nopeesti eikä mulla mee hermo, kuten vaikka juoksemiseen xD Ja jep noi skumppalasit parhautta, oon keränny sillee vielä et kaikissa laseissa eri kuvat :D

      Poista
  2. seuraavaa kuvaa odotellessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kangistun varmaan takas vapun yms takia ni tulee vaa huonompi kuva XD

      Poista