Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2013-08-09

Sä saat mut sukeltamaan yhä syvemmälle silmiisi

 Edelliskerrasta onkin vierähtänyt laskujeni mukaan jo lähes vuosi. Kertaus, tai siis uudet kujeet eivät siis ole pahitteeksi. Rakastan tuota sivustoa ylikaiken, nuo kuvat tuolla jos jotkut, ovat inspiroivia. Moni näistä kaipaisi vähän enemmänkin selittelyä, tai monesta olisi paljon enemmän sanottavaa, kuin mitä kuva kertoo. Esimerkiksi vaikka elelen toisissa maailmoissa ja olen syntynyt väärälle aikakaudelle, kyllä minä oikeasti olen todella todella kiitollinen siitä mihin elämään synnyin. Kaikkea ei voi saada ja johonkin on tyydyttävä. Ja kyllä minä oikeasti pidän klassisesta musiikista, se on niin kaunista. Elokuvissakin kiinnitän niihin paljon paljon huomiota, melkein enemmän kun johonkin radiopoppiin :D

Niin ja väliaikatiedote...... Mun hiukset on mustat. Uskokaa tai älkää mutta ne on ihan pikiset :D Pelästyn koko ajan kun katon itteäni peilistä. Onneks mikään ei oo ikuista ja tääkin haalenee (suosiolla tai väkipakolla) ajan saatossa. Väripurkki lupaili vähän eriväristä ruskeaa ja mä olin vielä että ei tästä tuu niin tumma ees kun mulla on noita raitoja. No juu ehei... Aina ei onnistu mutta ei se mitään, onneks hiukset kasvaa ja vaihtelu virkistää. Ehkä mäkin aamulla nään asiat taas siinä valossa, että en enää pelästy peilikuvaani :D Vähän on kyllä tottumista kun olin tottunut jo siihen kesävaaleaan, sanotaanko vaikka näin.

1 kommentti:

  1. Aaaaa näistä tulee aina nii jännä olo :D alkaa haaveileen kaikkee... mutta siis mulla oli aika paljo samoja!:) ihana hanna!

    VastaaPoista