Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2013-07-01

Vie mut minne vaan, taivaanrannan taa!

 Oon muuttunu. Mä olen oppinut nauramaan itselleni ja hyväksymään virheet. Olen varmaan puhunut tästä noin tuhat kertaa mutta antaa mennä taas. Mä olen virheitä täynnä, epäsopusuhtaisuutta, liikaa rasvaa, väärä kävelytyyli, epäruskettuva naama, vinot hampaat, huono kunto, muodosta pois kasvaneet hiukset, naama on pyöreä jne. Ennen sain suunnilleen raivarin aiheesta kamala kuva, jos musta otettiin joku mieskuvakulma kaksoisleukaineen päivineen. En jotenki halunnu myöntään sitä miltä näytän. Nykyään vaan toteen et "Kiva kaksoisleuka ja oompa hehkee"  Mua ei enää kiinnosta. Ei kiinnosta etsiä niitä parhaita kuvia kamerasta, koska se olisi huijausta. Tuli tää meinaan siitä mieleen että ennen olisin painanu ton ekan kuvan roskakoriin ton kaulan ja olemattoman leuan takia. Mutta nytpä päätin julkasta sen. Oon ihan ihastunu tohon Isän Meksikosta Äidille vuonna noidea tuomaan paitaan, se on ihana päällä ♥

Mutta tänään, herättyäni kymmeneltä seitsemän tunnin yöunien jälkeen (kivat bileet Kiialla oli :D) lahnasin sohvalla pari tuntia tv:n kanssa, jonka jälkeen lähdin kuntoilemaan Mamille. Järvensivun mäki on vaan ihan kamala. Mä en varmaan ikinä tuu pääsemään sitä pyörällä ees puoleen väliin, se on vaan liian jyrkkä. Mamilla autoin kengähyllyjen kokoomisessa samalla kun pölistiin kaikkee. Aurinko alko paistamaan ja lähdin kolmen aikaan kotiin. Kotona tuli ylitsepääsemätön himo Ben&Jerry'siin, joten oli pakko lähteä kauppaan. Ja siis koska se jäätelö vedetään suoraan purkista, pian istuttiin koko perhe keittiön pöydän ääressä lusikoimassa sitä jäätelö sieltä purkista. Ah mikä perhemomentti :D Loppuilta hujahti silmänräpäyksessä koska eksyin Ifolorin sivuille vihdoinkin tekemään kauan aikomaani kuvakirjaa. Kerron sitten myöhemmin jos ja kun se saapuu postissa lisää. Ja näistäkin kuvista kerron lisää kun on sen aika. Pahus. Taas kamalasti juttua rästissä.

Yön kunniaks oon kuunnellu viimisen puoli tuntia YÖtä. Hyviä biisejä. Varsinkin tää Vie mut minne vaan sai mut haluaan lentokoneeseen, matkakuume nice to meet you again... Long time no see... :D Eikun...
//edit yön mietittyäni oon varma, että tollanen otsikko on täällä jo nähty kertaalleen, noh en jaksa vaihtaakkaan :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti