Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2013-07-06

Blue girl

 Hupsiis. Neljättä hävettää ihan sanoa postausta tulossa tänään. Miten näitä aina tulee tällaisia röykkiöitä :D Mutta mun päivä on mennyt aika lahnatunnelmissa. Aamun tuijotin Serranon perhettä, sitten päätin kokeilla mun uusia meikkejä ja siveltimiä, ja vedinkin ensimmäistä kertaa elämässäni meikkivoidetta koko naamaan. Oli hassua. Lopulta oli pakko maalata silmät, kulmat ja huuletkin, että tuli kokonaisuus. Kuvat ei tietenkään anna mitään käsitystä mun naaman värityksestä mutta olkoot. Sinistä siellä on ja paljon.

Mun meikit on yrittänyt olla jossain järjestyksessä kaapissa, lipastossa, meikkipusseissa jne, mutta tänään asialle tuli stoppi. Tiesin, että siellä kaapissa on paljon turhaa ja halusin saada uutta järjestystä, suuntasin siis IKEAan ja ostin säilytyslaatikoita. Koko illan olenkin nyt väsänny mun meikkikaappia ja peilipöytää uuteen uskoon. Muovikassillisen oon jo saanu roskikseen meneviä tuotteita ja lisää vaan tulee. Ihanaa päästä eroon kaikesta turhasta, jota oon käyttäny viimeks riparilla. Ai mitenniin oon hamstraaja? Löysin ihan unohduksissa olleita korujakin, hups, voisin alkaa käyttämään niitä vähän ahkerammin.

Siivous ei tietenkään jääny vaan siihen yhteen kaappiin, vaan oon jo siirtyny sohvatilan laatikoihin ja kironnu opettajien jakamat monisteet maanrakoon. Perkele, että ne osaa olla ärsyttäviä. Mitään et voi heittää hukkaan kun kaikesta on hyötyä kirjotuksissa.

Onneks tätä siivouspäivää on viihdyttänyt alkuillasta Aallon lauantaidisco ja nyt myöhemmin ihan muuten vaan superhyvä radiomusiikki. Tällasten radiokanavien takia rakastan radiota. Oon tanssinu ja heiluni ympäri huonetta. Nyt kuuntelen Reality & Fantasya, ihana biisi <3 Ja äsken meinasin hakata pääni seinään tyhmyyteni takia, mutta onneksi on nykyään netti joka pelastaa kaiken. Siitä huomenna lisää. Nyt öitää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti