Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2013-07-21

Ei osattu ennustaa säitä

 Oltiin eilen kuvaamassa sorsia. Oikeasti olin Kaisan kanssa pitkästä aikaa ja siinä sivussa otettiin vähän kuvia, linnuista etupäässä, heheh. Tuo ihana läski pullasorsa, voi miten ihastuin siihen. Päivä hurahti aika nopeasti, illalla tein Kaisalle miljoonaa lämpörullaa käyttäen kiharat, vähän ne oli huonosti pysyviä, koska mulla ei ollut sitä vahvempaa muotoiluainetta niihin laittaa, mutta kaippa ne nyt eilisen kesti. Poloinen 18-vuotias lähti vielä illalla baariin, toisinkuin minä Kaisan lukuisista yrityksistä huolimatta joka jäi nukkumaan kotiin. Nössö.

Mun hiukset on aika vaaleet, vahingossa oikeastaan. Halusin vähän kirkastaa vanhoja raitoja, mutta teinkin niitä sitten lisää, hupsis. Mutta ei se mitään.

Juttu ei luista. Mä olen Nekalan känkkäränkkä potenssiin miljoona. En tiedä mikä ihme mua vaivaa, mutta mua ei huvita mikään, taaskaan. Äiti kysyi äsken mitä me voitais tarjota, jos joku tulee tänään kahville. Luettelin eka listan kaikkee hyvää, kunnes totesin että "en halua että kukaan tulee kahville, en halua mitään". Eilen mä hoilasin, kuinka on paska päivä, viikko, kuukausi ja vuosi, ja sama jatkuu tänään. Mä en jaksa lähtee pihalle, koska sisällä ei tarvi tehdä mitään. Voi vaan istua huoneessa ja koomata. Levitän vaan vihaa ympärilleni. Oon tosi ärsyyntyny ja tekis mieli vaan olla ärsyttävä. En todellakaan tiedä miks mun fiilis on tällanen... Ärsyttävää. Mä en pidä liiasta auringosta, mutta tällanen pilvinenkin sää ilman sadetta on tosi tyhmää.

Pitäisi varmaan alkaa opetella juomaan teetä.

Syvennyn nyt pohtimaan tätä oloa. Toivottavasti se lähtee pian. pois.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti